رشد ۱۸ درصدی تخلیه انواع کالای غیرنفتی در بندر امیرآباد

عصر کالا- مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در سه‌ماهه نخست امسال تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

رشد ۱۸ درصدی تخلیه انواع کالای غیرنفتی در بندر امیرآباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ علی خدمتگزار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 366 هزار و 251 تن انواع کالای غیرنفتی در بندر امیرآباد تخلیه‌شده است.

    در سه‌ماهه نخست امسال تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

    مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت؛ از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 366 هزار و 251 تن انواع کالای غیرنفتی در بندر امیرآباد تخلیه‌شده است.

    خدمتگزار گفت: طی 3 ماهه نخست سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه در سال 95، تخلیه غلات در این بندر با افزایش مواجه بود، به‌طوری‌که جو با 92 درصد رشد از 86 هزار و 733 تن در سه‌ماهه نخست سال گذشته به 166 هزار و 562 تن در سال جاری و 98 هزار و 419 تن ذرت نیز با 17 درصد رشد در این بندر تخلیه گردید.

    وی خاطرنشان کرد: تخلیه محصولات کشاورزی و دامی در این بندر در این مدت از 8 هزار و 958 تن با 159 درصد رشد به 23 هزار و 183 تن رسید.

    خدمتگزار بیان داشت: در سه‌ماهه نخست امسال 25 هزار و 995 تن روغن نباتی و حیوانی با 524 درصد رشد، 5 هزار و 836 تن سویا و هزار و پانصد و نه تن کاغذ و مقوا با رشد صددرصدی و همچنین 83 تن ماشین‌آلات با رشد 113 درصدی در بندر امیرآباد تخلیه شد.

    وی در ادامه از فلزات، چوب و تخته، قطعات و لوازم‌یدکی، مصنوعات فلزی و کالاهای کانتینری به‌عنوان دیگر کالاهای غیرنفتی که تا پایان خردادماه سال جاری در این بندر تخلیه‌شده‌اند یادکرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر