مبل کوسنی، این کوچک شگفت انگیز تو هر خونه ای جا میشه

عصر کالا- شاید برای شما هم پیش آمده است که بیش تر از تعداد مبلمبان و صندلی های موجود در فضای خانه تان مهمان داشته باشید.

مبل کوسنی، این کوچک شگفت انگیز تو هر خونه ای جا میشه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    در چنین مواقعی برای حل مشکل از چه راه حلی استفاده می کنید؟ حتما استفاده از مبلمان و صندلی های جمع جور بهترین گزینه برای این منظور هستند. یکی از بامزه ترین مبلمانی که می توانید در چنین مواقعی از آن ها استفاده کنید مبل کوسنی و یا همان مبل پاف است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با این وسیله پرکاربرد در دکوراسیون منزل آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

    مبل کوسنی چیست؟

    در معرفی مبل کوسنی و پاسخ به سوال پاف چیست، می توان گفت: مبل کوسنی همان طور که از نامش پیداست ظاهری مانند کوسن دارد با این تفاوت که در ابعاد بسیار بزرگ تر و حجیم تر عرضه می شود. صندلی کوسنی تمام پارچه است و بدون پشتی و دسته ساخته می شود، اما در برخی طراحی ها مبل پوف دارای سه پایه نسبتا کوتاه است که ظاهر مدرن تر و شیک تری نسبت به سایر پاف ها دارند.

    مبل کوسنی در کجا استفاده می شود؟

    بهتر است مبل کوسنی را به عنوان مبلمان همه کاره در خانه معرفی کنیم، از جمله کاربرد های این کوچک شگفت انگیز می توان به میز جلو مبلی، میز بغل مبلی، صندلی اضافه برای مهمان و زیرپایی راحتی برای جلو مبلمان راحتی اشاره کرد.

    قیمت مبل کوسنی

    با توجه به جنس و طراحی برای قیمت گذاری مبل کوسنی می توانیم از 550 هزاز تومان تا 130هزار تومان بازه قیمت مبل کوسنی را مشخص کنیم.

    صندلی پوف " تومبا " طرح کدو مبل روستیک
    170.000تومان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر