افزایش قیمتی در بازار مبلمان نداریم

عصر کالا- رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت: افزایش قیمتی در این صنف نداریم و هم اکنون بازار مبلمان در رکود است.

افزایش قیمتی در بازار مبلمان نداریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی عباسی، رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت: افزایش قیمتی در این صنف نداریم و هم اکنون بازار مبلمان در رکود است.

    رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره به اینکه قیمت‌های متفاوتی در بازار مبلمان به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این مبلغ از 2 میلیون تا 200 میلیون تومان در بازار موجود است.

    عباسی با بیان اینکه حدود 25 هزار واحد رسمی در تهران مشغول به فعالیت اند، اظهار کرد: از این میزان، حدود 80 درصد بصورت رسمی و پروانه دار مشغول به کارند.

    رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با تاکید بر اینکه کمبود مواد اولیه، یکی از مشکلات موجود در این صنف به حساب می‌آید، افزود: 70 درصد این مواد اولیه تولید داخل است و 30 درصد مابقی از خارج کشور وارد می‌شود.

    بیشتر بخوانید: 90 درصد واحد های تولیدی در چند قدمی تعطیلی هستند/مبلمان در آستانه سال جدید افزایش قیمت نخواهد داشت

    عباسی با بیان اینکه مبلمان به کشور‌های حوزه خلیج فارس و آفریقا صادر می‌شود، گفت: متاسفانه بسیاری از مشکلات برای صادرات در این صنف وجود دارد که مشکلات ارزی نمونه‌ای از این موارد است.

    رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان از نمایشگاه مبلمان که قرار است در کشور عراق برگزار شود خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از 30 خرداد شروع و تا 5 تیرماه ادامه دارد.

    به گفته عباسی، وارداتی در بازار مبلمان نداریم.

    رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با تاکید بر اینکه خرید مردم برای مبلمان کاهش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم که مشکلات موجود در بازار مبلمان همچون وام بانکی، تولیدات و کمبود مواد اولیه در این صنف به زودی مرتفع شود.

    عباسی در پایان درباره تحقق رونق تولید در این صنف گفت: بازار مبلمان برای تحقق این شعار، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم تا پایان سال، این مهم، محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر