پاف چیست، دکوراسیون جدید با مبلمان به روز

عصر کالا- من برای خرید مبلمان به بازار مبل رفته بودم که با اصطلاحی به نام "پاف مبل" آشنا شدم. پاف چیست؟ آیا پوف در دکوراسیون منزل کاربرد ویژه ای دارد یا تنها به عنوان یک عنصر دکوری مورد استفاده قرار می گیرد؟

پاف چیست، دکوراسیون جدید با مبلمان به روز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، پوف یا پاف از مبلمان کوچکی است که می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

    پوف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود. بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد. ممکن است پاف مبل چارچوبی چوبی داشته باشد که از بیرون دیده نمی شود. پوف چهارپایه ای است که تماما از پارچه ساخته شده که کل بدنه آن را پوشش می دهد. از پوف برای نشستن، چارپایه برای استراحت پا و در برخی مواقع به عنوان میز جلومبلی استفاده می شود.

    پوف گالوانیزه
    409.000 تومان
    وقتی که وارد بازار شوید انواع مختلفی از پاف ها را می بینید که حتی ممکن است ساختارشکنی کنند. در برخی از برندها قطعه روکوبی شده ای به عنوان نشیمن را روی بدنه از متریال مختلف سوار می کنند.

    چهارپایه بافتنی
    550.000 تومان
    در فرهنگ غرب و در کشورهای مختلف اغلب از پوف برای قرار دادن پا زمانی که روی مبل نشسته اند، استفاده می شود. کاربردهای دیگری نیز می توان برای پوف در نظر گرفت. این روزها در بازار محصولاتی را می بینید که رو همین پاف ها شیشه قرار داده و به نام پاف جلو مبلی به شما معرفی می کنند.

    بطور کلی پوف ها محصولات نسبتا جدید از مبلمان هستند که در انواع مختلف تولید می شوند. پوف سنتی با گلیم و جاجیم ساخته می شود و تمی سنتی و ایرانی به دکوراسیون منزل شما می دهد. طرح کاشی کاری و با معماری ایرانی هم در انواع پوف ها طرفداران خاص خود را دارد. پوف بافتنی یا پایه دار هم ظاهری متفاوت به چیدمان منزل ایرانی شما می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر