صادرات ۶۵۰ میلیون دلار کالا از ورامین در سال ۹۵

عصر کالا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از صادرات ۶۵۰ میلیون دلار انواع کالاهی تولیدی این شهرستان طی سال گذشته به خارج از کشور خبر داد.

صادرات ۶۵۰ میلیون دلار کالا از ورامین در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، حسن میرزایی روز شنبه در جلسه تخصصی بررسی شرایط صادرات محصولات ورامین به کشور گرجستان افزود: سال گذشته 127 تولید کننده شهرستان ورامین محصولات خود را در حوزه های کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی به 27 کشور جهان صادر کرده اند.
    وی اظهار کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال 94 حدود 10 درصد افزایش داشته است.
    وی افزود: روده، چرم و سالامبور، شیشه و بلور، فرش دستباف، رنگ و رزین، مواد غذایی، لبنیات، مواد پروتئینی، محصولات کشاورزی ، پسته و سنگ های ساختمانی و تزئینی از جمله کالاهای تولیدی شهرستان ورامین بوده که به کشورهای آلمان، چین، ایتالیا، الجزایر، ترکیه، عراق، تانزانیا ، ترکیه ، هند ، ترکمنستان ، مالزی ، سوریه و افغانستان صادر شده است.
    رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین گفت: تلاش برای ایجاد نمایشگاه تخصصی محصولات تولیدی شهرستان ورامین در کشور گرجستان از جمله اقدامات انجام شده در راستای توسعه اقتصادی شهرستان و افزایش میزان صادرات تولیدات این شهرستان است.
    شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است؛ این شهرستان با داشتن سه شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد، از 750 واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر