بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران برگزار می‌شود

عصر کالا- دبیرکل شورای مبلمان با اشاره به برگزاری بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران گفت: فعالان تجاری مبلمان کشورهای آسیایی برای ارزیابی بازار ایران و حضور در این اجلاس به ایران سفر می‌ کنند.

بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از میزان، مظفر علیخانی گفت: بیستمین اجلاس سالانه شورای انجمن‌های مبلمان کشورهای اسلامی (کافا) در ایران برگزار می‌شود.

    دبیرکل شورای ملی مبلمان با بیان اینکه برای نخستین بار در ایران این اجلاس برگزار می‌شود گفت: اجلاس کافا هر سال در  کشورهای آسیایی عضو کافا برگزار می‌شود که آخرین بار در کشور چین برگزار شد و امسال بیستمین دوره این اجلاس سالانه در ایران برگزار می‌شود.

    وی بیان داشت: رئیس اجلاس کافا ژوو جاونگلیو برای نخستین بار جهت ارزیابی بازار ایران و همچنین نمایندگان و 25 عضو دیگر از انجمن‌های مسلمان کشورهای آسیایی در این اجلاس حضور دارند.

    علیخانی تصریح کرد: نمایندگان انجمن‌های مسلمان کشورهای آسیایی، پاکستان، اتاق بازرگانی مبلمان فیلیپین،‌انجمن مبلمان اندونزی، انجمن مبلمان سنگاپور، تایلند، کره جنوبی در این اجلاس حضور دارند.

    دبیرکل شورای مبلمان تصریح کرد: میزبانی اجلاس کافا باعث می‌شود تا تعداد زیادی از فعالان مبلمان برتر کشورهای آسیایی به ایران سفر کنند و همچنین یک زمینه بسیار مناسبی برای آشنایی با بازار و پتانسیل‌های ایران ایجاد می‌شود.

    علیخانی بیان داشت: باید برند مبلمان ایرانی را در مرحله اول به کشورهای آسیایی و کشورهای مقصد صادراتی معرفی کرد و در مرحله دوم راه‌های توسعه صادرات را به کشورهای اروپایی گسترش دهیم.

    وی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری  اجلاس کافا و حضور میهمان‌های خارجی هدف قاعی ما که گسترش میزان صادرات است محقق شود.

    علیخانی بیان داشت: این اجلاس 24 آذر در تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر