ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون

عصر کالا- زمان با زیبایی متفاوتی برای انسان نقش بازی می‌کند؛ گاهی دلنشین و خاطر انگیز و گاهی هم اندوهگین از گذر آن! بله، ساعت و زمان در بهبود زندگی انسان‌ها موثر است، پس ضرورت‌ها را در دکوراسیون جای دهیم تا با یک تیر دو نشان بزنیم!

ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، اما چه ساعتی و برای چه سبکی؟! بی‌‎درنگ می‌توان گفت سبک مدرن در اولویت است؛ زیرا سبک مدرن در میانه قرن بیستم با تاکید بر سادگی رواج پیدا کرد و با استفاده از رنگ‌های روشن، تجلی حجم به جای جرم، تعادل به جای تعصب بر تقارن، جایگاه ویژه‌ای در معماری به خود تخصیص داده است؛ از طرفی هم در حال حاضر استقبال بی‌نظیری از این سبک شده است، پس با ما همراه باشید تا خرید ساعت دیواری فانتزی را با هم تجربه کنید.

    ساعت

    120.000 تومان

    ساعت با چوب گردو
    70.000 تومان

    سادگی در ساعت دیواری فانتزی

    به عنصر چوب که عنصری مدرن به حساب می‌آید، توجه کنید؛ زیرا ویژگی غالب سبک مدرن؛ یعنی همان سادگی و عدم استفاده از پیرایش و زیور را همراه خود دارد، پس اگر به دنبال ساعت دیواری فانتزی از جنس چوب هستید به خطوط تراشیده شده و یا اشکال هندسی آن نیز توجه کنید؛ زیرا که چوب در سبک کلاسیک هم جای خود را حفظ کرده است. مبادا اشتباه بگیرید!

    ساعت بتنی مدل C20
    130.000 تومان

    ساعت بتنی مدل C23
    140.000 تومان

    رنگ مدرن در ساعت دیواری فانتزی

    ویژگی بعدی سبک مدرن را می‌توان انتخاب صحیح رنگ دانست، اما می‌دانیم در سبک مدرن از رنگ‌های روشن؛ مثل زرد، نارنجی و... به صورت اندک استفاده می‌شود؛ برای مثال به ترکیب یک رنگ خنثی؛ مانند طوسی با رنگ گرم و روشن؛ مثل زرد توجه کنید که به وضوح سبک مدرن خود را نشان می‌دهند؛ بنابراین با دانستن نکته‌ای کوچک انتخابی صحیح را تجربه کنید.

    ساعت دیواری W015
    99.000 تومان

    ساعت رومیزی D017
    75.000 تومان

    اگر پیرو سبک مدرن هستید و به فرم‌گرایی اهمیت می‌دهید، پس شما برای ساعت دیواری مدرن منزلتان از فرم و اشکالی استفاده کنید که سادگی مدرن را زیر پا نگذارد، اما چه فرم و اشکالی سادگی مدرن را همراه دارد؟ بیشتر افراد، خطوط صاف در حجم را معیار اصلی اشکال مدرن می‌دانند! ولی استفاده از خطوط در حجم‌های توخالی و بدون تکرار از ویژگی‌های نادری است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند؛ که نمونه زیر بیانگر این ویژگی مدرن و کمیاب است.

    ساعت دیواری فانتزی کد 1052
    190.000 تومان

    ساعت دیواری فانتزی کد 1011
    250.000 تومان

    ساعت دست ساز دیواری کودک کد 1057
    130.000 تومان

    خلاقیت‌ در ساعت دیواری فانتزی

    می‌توان حدس زد که ساعت از لوازمی است که در انتهای چیدمان منزل آن را به‌ یاد می‌آورید. اگر این اتفاق رخ دهد نا‌خود‌آگاه مجبور می‌شوید متناسب با رنگ غالب دکوراسیون برای خرید ساعت دیواری فانتزی اقدام کنید، اما کجا و چطور همان رنگی را که می‌خواهید پیدا کنید؟ اینجاست که باید خلاقیت به خرج دهید و یا سفارشی خرید کنید. یادتان باشد بیشتر ایده‌های خلاقانه مناسب سبک مدرن و یا معاصر است. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر