کاهش قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند

عصر کالا- مدیر عامل شرکت شهروند از کاهش ۱۰ تا ۳۰ درصدی قیمت برخی کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند خبر داد.

کاهش قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، مسعود سریع القلم افزود: طرح کاهش قیمت کالا از ابتدای ماه جاری(بهمن) در فروشگاه های شهروند در راستای تدابیر شهردار تهران مبنی بر حمایت از اقتصاد خانوار و کمک به تعدیل قیمت انواع کالاها در پایتخت اجرا شده است.
    وی اظهار کرد: ر حال حاضر پس از رایزنی با تامین کنندگان گروه کالایی خشکبار و انواع کالاهای پلاستیکی، توانستیم نرخ تمام شده این محصولات را بین 10 تا 30 درصد کاهش دهیم.
    وی با بیان اینکه کاهش قیمت ها، علاوه بر رایزنی با تامین کنندگان با کاهش سود دریافتی از فروش اقلام توسط مجموعه فروشگاه های شهروند همراه شده است، افزود: کاهش قیمت کالاهای پلاستیکی از 5 بهمن ماه آغاز شده و در گروه خشکبار نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید، شاهد افزایش تقاضا برای خرید برخی از محصولات مانند پسته، گردو و بادام هستیم از این روز محصولات مذکور نیز از 25 بهمن ماه با کاهش قیمت همراه بوده است.
    سریع القلم در تشریح جزئیات طرح کاهش قیمت کالا در فروشگاه های شهروند با تاکید بر اینکه کاهش قیمت برای هر محصول به صورت دائمی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در واقع قیمت گذاری انواع کالا در جشنواره های تخفیفی به صورت طرح مجزایی است.
    وی خاطرنشان کرد: طرح کاهش قیمت در فروشگاه های شهروند از ابتدای ماه جاری آغاز شده و به تدریج برای برخی از اقلام اساسی نیز اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر