تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران

عصر کالا- رئیس اتحادیه کفش ماشینی از تولید کفش یکی از برندهای معروف ایتالیایی در ایران و صادرات آن به بازار های بین المللی خبر داد.

تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اژدرکش  با اشاره به تولید روزانه 2 هزار جفت کفش برند ایتالیایی درایران افزود: هم اکنون سالانه 600 هزار جفت از این کفش درایران تولید می‌شود که این رقم به 3 میلیون جفت در سال خواهد رسید.
    وی با اشاره به اینکه از بازار 100 میلیارد دلاری فروش کفش در جهان سهم ایران فقط 150 میلیون دلار بوده است گفت: سال گذشته 22 میلیارد جفت کفش در دنیا فروخته شده که سهم ایران از این تعداد فقط حجم محدودی پایپوش بوده است.
    اژدرکش صنعت کفش ایران را صنعتی بومی و مولد دانست و ادامه داد: در فاز اول با خرید کارخانه یک برند معروف ایتالیایی تولید و عرضه آن در بازارهای بین المللی با برچسب ساخت ایران به دنبال جلب اعتماد مشتریان به تولیدات ایرانی هستیم.
    رئیس اتحادیه کفش ماشینی ولاستیکی با اشاره به اینکه معرفی تولیدات ایرانی سبب باز شدن فضا برای برندهای داخلی در بازارهای بین المللی خواهد شد افزود: ما در حال بومی سازی فناوری و ماشین الات وارداتی هستیم تا بتوانیم آن را در صنعت کفش ایرن همه گیر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر