با این جعبه نارنجی در هر کشوری آنلاین باشید

عصر کالا- آنلاین ماندن به خصوص در سفرهای بین المللی کار ساده ای نیست. این در حالی است که دسترسی به اینترنت در خارج از کشور محل سکونت به یک ضرورت مبدل شده است.

با این جعبه نارنجی در هر کشوری آنلاین باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، وای – فای هتل های محل اقامت گاهی کیفیت لازم را ندارد و استفاده از سیم کارت های خارجی هم ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

    در این میان یک راه حل جدید خرید یک دستگاه کوچک نارنجی رنگ است که در قالب یک جعبه کوچک بسته بندی شده است و Skyroam Solis نام دارد. شرکت سازنده این محصول را یک پاوربانک و هات اسپات وای – فای جهانی با کیفیت شبکه های مخابراتی نسل چهارم توصیف کرده است.

    هزینه خرید این دستگاه 150 دلار و حداقل هزینه استفاده روزانه از آن 9 دلار است. البته کاربران با پرداخت هزینه های بیشتر می توانند بسته های اینترنتی سریع تر و دارای حجم بیشتر را هم خریداری کنند.

    دستگاه یادشده مانند هات اسپاتی برای گوشی شما عمل می کند و امکان ایجاد یک شبکه خصوصی وای – فای را به کاربر می دهد. دستورالعمل راه اندازی این دستگاه و کلمه عبور اختصاصی کاربری نیز در جعبه آن وجود دارد.

    هر یک از این دستگاه ها مجهز به یک سیم کارت جهانی خاص است که به طور خودکار به شبکه های نسل چهارم ال تی ای محلی وصل می شود و ارتباط حداکثر پنج گوشی و لپ تاپ به اینترنت را ممکن می کند.

    راه اندازی اولیه این دستگاه و وارد کردن تنظیمات درخواستی چند دقیقه ای طول می کشد. اما در دفعات بعد با روشن کردن دستگاه و فشردن دکمه وای – فای اتصال به شبکه های مخابراتی محلی به صورت خودکار انجام می شود. Skyroam Solis مجهز به یک باتری 6000 میلی امپری هم هست که از طریق پورت USB-C این دستگاه شارژ می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر