شرکتی تحقیقاتی در سان فرانسیسکو :

رکورد جدید درآمد بازار جهانی ۴G در سال ۲۰۱۷

عصر کالا- درآمدهای بازار جهانی در فروش Evolved Packet Core (EPC) در سال ۲۰۱۷ به سطح رکوردی جدید رسیده است.

رکورد جدید درآمد بازار جهانی ۴G در سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، EPC  روش پیشرفته‌تر ارتباطات نسبت به نسل‌های پیشین فناوری ارتباطات مخابراتی است و صدای همگرا و داده‌ها را در یک شبکه 4G   Long Term Evolution (LTE) فراهم می‌کند.
    گروه  Dell'Oro شرکت اطلاعات و تجزیه و تحلیل اطلاعات بازار آمریکا که مقر آن در ردود سیتی واقع در شمال کالیفرنیاست، در آخرین گزارش خود اظهار کرد: اریکسون رتبه برتر در فروش خدمات EPC را در سال گذشته در برابر دیگر رقبای خود مانند هوآوی و نوکیا  کسب کرده است.
    دیوید بولان، تحلیلگر ارشد گروه Dell'Oro گفت: بیشترین فروش تاریخی EPC در سه ماهه چهارم سال 2017 بوده است.
    معماری شبکه‌های پردازش نسل دو و سه، سوئیچ صدا و داده‌ها از طریق دو زیرمجموعه جداگانه مدار سوئیچ صدا و بسته داده‌ها  صورت می‌گیرد. در مقابل EPC  یکپارچه‌سازی صدا و داده‌ها در یک معماری سرویس پروتکل اینترنت (IP)صورت می‌گیرد و در این معماری صدا نیز به عنوان یک برنامه IP مورد توجه قرار گرفته است.   فناوری جدید اجازه می‌دهد تا اپراتورها یک بسته شبکه برای 2G، 3G، WLAN، WiMAX، LTE  و دسترسی ثابت (اترنت، DSL، کابل و فیبر) را به کار گیرند.
    بازار EPC در سال 2018 به بالاترین سطح خود خواهد رسید چون اپراتورها باید ظرفیت جدیدی را برای رسیدگی به رشد داده‌ها با ارائه برنامه‌های اطلاعات نامحدود در سراسر جهان اضافه کنند.
    با توجه به نظر این تحلیلگر ارشد Voice over LTE (VoLTE) در حال تبدیل شدن به یک سرویس استاندارد ارائه خدمات است که در مقایسه با خدمات برتر در اروپا  نیازمند ظرفیت جدیدی برای ارتباطات مخابراتی است.
    وی پیش‌بینی کرد که ارائه‌دهندگان خدمات در چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای شمال اروپا در حال آماده‌سازی EPC خود برای راه اندازی 5G و پیوستن به آمریکای شمالی در سال 2019 هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر