پهنای باند اینترنت در استان بوشهر ۱۴ برابر شد

عصر کالا- معاون استاندار بوشهر گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت استان بوشهر از شش گیگ با افزایش ۱۴ برابری در ۵ سال گذشته به ۸۴ گیگ رسیده است.

پهنای باند اینترنت در استان بوشهر ۱۴ برابر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، سعید زرین فر صبح امروز در نشست مسئولان اجرایی استان بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر با بیان اینکه خدمات قابل توجهی به زیرساخت‌های مخابرانی استان بوشهر شده است اظهار  داشت: دولت روحانی با وجود مشکلات بازمانده از گذشته قدم‌های بسیار بزرگی در بخش‌های مختلف کشور برداشته است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر توجه به اطلاع رسانی خدمات انجام شده افزود: با وجود حجم زیاد اقدامات و خدمات انجام شده مردم باید به نحو مطلوب در جریان خدمات انجام شده قرار بگیرند.

    وی، یکی از این خدمات را توسعه زیرساخت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و بیان کرد: در  حوزه ارتباط مخابراتی و اینترنتی استان بوشهر طرح‌های قابل توجهی اجرا شده است.

    زرین‌فر از افزایش پهنای باند اینترنتی استان بوشهر خبرداد و  تصریح کرد: ظرفیت پهنای باند اینترنت استان بوشهر از شش گیگ با افزایش 14 برابری در 5 سال گذشته  به 84 گیگ رسیده است.

    معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر دولت روحانی است افزود: بکارگیری وزیر جوان در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نوعی تحقق وعده رئیس جمهوری در بکارگیری نیروهای جوان بوده که موفق  عمل کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر