سرویس دهندگان اینترنت انگلیس برای خدمات بی کیفیت غرامت می‌دهند

عصر کالا- رگولاتوری انگلیس اعلام کرده آن دسته از سرویس دهندگان اینترنت در این کشور که خدمات بی کیفیت یا نامناسب ارائه دهند به طور خودکار جریمه شده و باید غرامت بپردازند.

سرویس دهندگان اینترنت انگلیس برای خدمات بی کیفیت غرامت می‌دهند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، Ofcom رگولاتوری انگلیس به شرکت های مخابراتی و سرویس دهندگان اینترنت در این کشور به صراحت اعلام کرده که در صورت پایین آمدن سطح خدمات ارائه شده توسط آنها به طور خودکار موظف به پرداخت جریمه و غرامت هستند و بدین منظور نیاز به طرح شکایت از سوی مشتریان نیست.

    بر اساس اعلام Ofcom، شرکت های مخابراتی و اپراتورهایی همچون BT، Sky، TalkTalk، Virgin Media  و  Zen Internet که 90 درصد از خدمات مخابراتی ارائه شده در انگلیس را ارائه می دهند با این طرح موافقت کرده اند.

    البته این طرح عطف بماسبق نمی شود و صرفا کاربرانی را دربر می گیرد که از این پس در مورد کیفیت خدمات ارائه شده اظهار نارضایتی کنند. بنابراین از این پس در صورت از کار افتادن کامل اینترنت و عدم رفع آن در مدت حداکثر دو روز 8 پوند جریمه خودکار به حساب کاربر واریز می شود.

    در صورت اعلام مراجعه برای حل مشکل و عدم انجام این کار 25 پوند جریمه دیگر نیز منظور خواهد شد و در نهایت در صورت تعمیر و تداوم مشکل 5 پوند جریمه روزانه در نظر گرفته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر