یخچال هوشمند InstaView ال‌جی مجهز به سرویس صوتی الکسای آمازون

عصر کالا- سرویس صوتی الکسای آمازون در یخچال هوشمند InstaView ال‌جی به کاربران دسترسی به دستیار شخصی هوشمندی را می‌دهد که می‌تواند در میان دستور طبخ غذاها جست‌وجو کند، موسیقی پخش کند، از Amazon.com بهترین و مطلوب‌ترین سفارشات را بگیرد، آیتم‌ها را به فهرست خرید اضافه کند و خیلی کارهای دیگر را نیز انجام دهد.

یخچال هوشمند InstaView ال‌جی مجهز به سرویس صوتی الکسای آمازون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، الکسا بیش از 6 هزار مهارت دارد و می‌تواند خانه هوشمند شما را کنترل کند، تاکسی خبر کند، تایمر آشپزخانه را کنترل نماید و وضعیت آب و هوا را چک کند. الکسا همه این کارها را بدون دخالت دست و تنها با صدای شما کنترل می‌کند. با الکسا، کارهای روتین در آشپزخانه مانند پخت و پز یا برنامه‌ریزی برای تمام طول روزتان به یک تجربه پویا و سرگرم‌کننده مبدل می‌شود.

    علاوه بر سرویس‌هایی که آمازون ارائه می‌دهد، یخچال هوشمند InstaView ال‌جی با درب دولایه امکانات زیادی در جهت آسایش مشتریان دارد. منوی تگ هوشمند (برچسب) به کاربران امکان می‌دهد تا استیکر و برچسب اضافه کنند و نشان دهند چه مواد غذایی در دسترس است و تاریخ انقضای آنها چه زمانی است. اعضای خانواده می‌توانند یادداشت برای همدیگر بگذارند و فهرست انجام کارهای خود را روی نمایشگر لمسی یخچال قرار دهند.

    دوربین 2 مگاپیکسل با زاویه فوق عریض و پانوراما در داخل یخچال از زوایای مختلف داخل یخچال عکس می‌گیرد و به صورت بی‌سیم به هر تلفن هوشمندی ارسال می‌کند. این قابلیت برای آنهایی که به خرید می‌روند و فراموش می‌کنند فهرست اقلام مورد نیاز را یادداشت کنند یک ویژگی ضروری و الزامی است.

    این یخچال مجهز به نمایشگر لمسی 29 اینچ است که با دو ضربه آرام فوراً شفاف می‌شود. اکنون با webOS ال‌جی، مشتریان می‌توانند مجموعه‌ای از امکانات و برنامه‌های کاربردی مانند آرشیو دستورهای طبخ غذا از Food Channel را کشف کنند و هر روز از آنها برای تهیه غذاهای گوناگون راهنمایی بگیرند.

    یخچال هوشمند InstaView ال‌جی با درب دولایه Door-in-Door امکاناتی منحصر به فرد و راحت را درون خود گنجانده است که Amazon Alexa ارائه کرده و با پلت‌فرم webOS ال‌جی نیرو می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر