سامسونگ فریزرهای خودرا مجهز به دستیار صوتی بیکسبی کرد

عصر کالا- سامسونگ در رقابت با Siri و کورتانا از دستیار صوتی خود، بیکس بی در گوشی گلگسی S۸ در مارچ امسال رونمایی کرد.اما در حال حاضر به دنبال نصب این دستیار صوتی بر روی لوازم خانگی خود نیز هست.

سامسونگ فریزرهای خودرا مجهز به دستیار صوتی بیکسبی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از «ال کا ایران»، سامسونگ در رقابت با  Siri و کورتانا از دستیار صوتی خود،  بیکس بی در گوشی گلگسی S8  در مارچ امسال رونمایی کرد.اما در حال حاضر به دنبال نصب این دستیار صوتی بر روی لوازم خانگی خود نیز هست.

    این شرکت کره ای  خبر داد که به دنبال نصب دستیار صوتی بیکسبی برروی فریز Family Hub است.

    نماینده سامسونگ اذعان داشت، فریزر مجهز به  دستیار صوتی بیکسبی، خدمات متمایزی را برای مشتریان نسبت به یخچال فریزرهای مشابه فراهم می کند.

    بیکسبی چیست؟

    فریزرهای  هوشمند با یک صفحه لمسی، بلوتوث، وای فای و یک دوربین داخلی به بازار عرضه می شود که با اضافه شدن بیکسبی، کاربران قادر خواهند بود با  فرمان صوتی از ویژگی های دیگر این فناوری مانند جستجوی دستور غذا و یا هواشناسی بهره ببرند.

    همچنین بیکسبی با یادگیری الگوریتم،  فریزر شما را قادر می سازد که دما را به صورت اتوماتیک کنترل کند.

    هنوز حضور این تکنولوژی برروی دیگر لوازم خانگی مشخص نیست.اما اگر قرار به هوشمند کردن لوازم خانگی باشد، این محصولات جدید مانند ماشین لباسشویی  های سامسونگ مجهز به وای فای مدل WW900، با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر