نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۲)

۱۵ سال حضور موفق نوری تازه در نمایشگاه Ambiente

عصر کالا- مدیر صادرات شرکت بلور نوری تازه گفت : ما بیش از ۱۵ سال است که در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت حضور پیدا می کنیم و کیفیت و قیمت محصولات ما مزیت رقابتی ما در این نمایشگاه است.

۱۵ سال حضور موفق نوری تازه در نمایشگاه Ambiente
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» ریحانه ناصری مدیر صادرات شرکت بلور نوری تازه در گفتگو با عصر کالا گفت: ما بیش از 15 سال است که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنیم و امسال در دو غرفه به نامهای نوری تازه و لیزاموری  و در متراژی  حدود100 متر حضور خواهیم داشت.
    وی ادامه داد: ما همیشه برای این نمایشگاه یک سری طرح های جدید داریم که در نمایشگاه رونمایی می کنیم و همچنین ملاقات هایی با مشتریان خود داریم که از قبل هماهنگ می شود و بیشتر مشتریان ما از آرژانتین برزیل روسیه و کشور های حوزهCIS  هستند.
    وی در خصوص دلیل حضور پیوسته و موفق نوری تازه در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت گفت: ما به عنوان تولید کننده ظروف بلور هم از نظر قیمت با تولید کنندگان در سراسر جهان قابل رقابت هستیم و هم از نظر کیفیت در مقایسه با کشور هایی مانند چین، اندونزی و ترکیه کیفیت خیلی بالاتری داریم و به دلیل همین مزیت رقابتی مشتریان ثابث خود را داریم.
    وی در خصوص نمایشگاه Ambiente  نیز گفت : کلیه بازرگانانی که در صنعت بلور جدی هستند اگر در هیچ نمایشگاهی شرکت نکنند قطعا دراین نمایشگاه حضور پیدا می کنند. هر تولید کننده ای لازم است برای بهتر دیده شدن دراین نمایشگاه حضور داشته باشد.
    وی درخصوص حضور رقبای جهانی در این نمایشگاه نیز افزود: اکثر رقبای ما در سالنی که ما غرفه داریم حضور دارند و این نیز برای ما یک مزیت رقابتی است چرا که مشتریا ن میتوانند کیفیت ها و قیمت ها را در کنار هم مقایسه کنند و تصمیم گیری داشته باشند.
    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت  (Ambiente) از 20 الی 24 بهمن 1396 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر