نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۳)

اصلی ترین حضور مهفام جام در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت

عصر کالا- مسئول ارشد بازرگانی شرکت مهفام جام گفت : اصلی ترین حضور مهفام جام در نمایشگاه های بین المللی در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین نمایشگاه دنیا در این صنعت است.

اصلی ترین حضور مهفام جام در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، مجید ثابتیان مسئول ارشد بازرگانی شرکت مهفام جام  گفت در گفتگو با عصر کالا گفت: مهفام جام از سال 76 در زمینه تولید محصولات اپال فعالیت میکند و محصولات این شرکت علاوه بر مصرف داخلی به انگلستان، رومانی، گرجستان، قزاقستان وهند صادرات داریم و اگر شرایط کمی تسهیل شود ما امکان صادرات به سایرکشورهای اروپایی را نیز داریم.
    ثابتیان در خصوص برنامه ها ی مهفام جام در نمایشگاه امسال گفت : ما 10 سال است که دراین نمایشگاه حضور داریم  و امسال در غرفه 36 متری خود یک سری از محصولات جدید را که هم از نظر طراحی و هم از نظر سایز متفاوت هستند رو نمایی خواهیم کرد.
    وی در باره ویژگی های محصولات مهفام جام گفت : قیمت فوق العاده رقابتی ، طرح های متنوع و تهیه ظروف با دستگاه  SPIN   مزیت های اصلی تولیدات ماست.
    مسئول ارشد بازرگانی شرکت مهفام جام  در ارتباط با نمایشگاه Ambiente نیز گفت: اصلی حضور مهفام جام در نمایشگاه های بین المللی نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین نمایشگاه دنیا در این صنعت است.
    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente)  از 20 الی 24 بهمن 1396 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر