اسنوا و معرفی فناوری‌های جدید در تولید

عصر کالا- باید نگاهی جدید به صنایع کشور داشت.صنایعی که تولید را عمق بخشیده‌اند،در بسیاری از حوزه های رشد و توسعه علمی پیشگام شده‌اند و عمق خود را نیز مدیون نگرش توسعه‌گرای علمی با تکیه بر توانمندی‌ داخلی هستند.اسنوا از برندهایی است که از چنین تفکری برآمده است.

اسنوا و معرفی فناوری‌های جدید در تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از تسنیم، یکی از اهداف بلند مدت گروه صنعتی انتخاب (مادر شرکت اسنوا) به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در کشور، توسعه سرمایه‌گذاری در روند ایجاد و بروزرسانی فناوری مورد نیاز برای تولید محصولات و تعمیق ساخت داخل، برای رفع نیازهای روزآمد مشتریان است و نتایج این راهبرد، تبدیل ایران به یکی از تولیدکنندگان پیشرفته لوازم خانگی در جهان است.

    به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، کیفیت بالا، مصرف کم با بازدهی بالا نظیر  A+++، دستیابی به تکنولوژی‌هایی مانند VIP( عایق خلاء)، BCF (پاکسازی 99.9% هوای درون محفظه) و Triple-filter(تصفیه 100% هوای یخچال)، Hydro Circle و تطبیق عملکرد دستگاه با محیط، نانوپوشش‌های مقاوم در دماهای بسیار بالا، و در حال حاضر تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته‌تری نظیر IOT تنها بخشی از عملکردی است که سرمایه گذاری بلند مدت این مجموعه ایرانی بر روی توانمندهای داخلی و ظرفیت عظیم علمی داخل، ایجاد کرده است و توانسته نام «اسنوا» را به عنوان پیشران در این بخش مطرح نماید.

    البته اسنوا دستیابی به چنین تکنولوژی‌هایش را مدیون سرمایه گذاری خود در حیطه تحقیق و توسعه است. ARD (Advanced Research and Development) در بخش لوازم خانگی اسنوا، سالانه، سرمایه بزرگی را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است و در کنار آزمایشگاه آکرودیته و امکانات جانبی مانند اتاق اکوستیک  با قدرت قطع 125db این مجموعه، دارای بستری منحصر به فرد برای توسعه توانمندی‌های صنعت لوازم خانگی کشور است.

    چنین نگرشی باعث گردیده این مجموعه تا کنون همکاری های مستمری را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر مراکز علمی داشته و شاخص ترین نتیجه آن، دستیابی به پلتفرمی منحصر به فرد در کلاسی جهانی بوده است که منانی، مدیرعامل آن مجموعه در تیرماه 98 خبر از آن داد.

    به واسطه چنین تکنولوژی‌هایی، در حال حاضر محصولات متفاوتی در سری جدید تولیدات اسنوا مشاهده می‌شود. یخچال های سه درب با عملکردهای فوق پیشرفته، اجاق‌گازهای تمام نانو و ماشین‌لباس‌شویی‌های بخار و همچنین معرفی سری جدید فناورانه-اقتصادی «هارمونی» که در بهمن ماه 98 به بازار عرضه شده است.

    این در حالی است که ایالات متحده همواره با تحریم همه جانبه ایران سعی کرده است از انتقال فناوری های بروز دنیا به ایران جلوگیری کند و تولیدات آن را عقب نگاه داشته و یا تلاش کند آنرا عقب نگه داشته نشان دهد. با این حال دستیابی به چنین فناوری‌هایی نشان داده است که این تحریم‌ها کارا نبوده و بستر علمی موجود در ترکیب با واحد‌های تحقیق و توسعه می تواند مسیر جدیدی را برای صنایع داخلی ایرانی نشان دهد. مجموعه لوازم خانگی گروه انتخاب (شرکت مادر اسنوا) با دارا بودن بیش از چندین هزار پرسنل، یکی از پیشران‌های صنعتی ایران در حوزه لوازم خانگی است که توانسته با تکیه بر توان فنی و علمی داخلی، جهش های بزرگی در تولیدات فناورانه را بخصوص در سال های اخیر در محصولات خود نشان دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی