تولیدکنندگان ایرانی برای معرفی محصولات خود به مردم هزینه کنند

عصر کالا- استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه از تولید کنندگان ایرانی خواست برای آشنایی هرچه بیشتر مردم و روی آوری آنها به سمت مصرف کالاهای تولید داخل، تولیدات خود را به مردم معرفی کنند و برای بخش اطلاع رسانی و تبلیغات هزینه کنند.

تولیدکنندگان ایرانی برای معرفی محصولات خود به مردم هزینه کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا،دکتر امرالله عظیمی شناساندن محصولات داخلی را به مردم در استفاده و مصرف آن ها بسیار موثر دانست و افزود: متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان محصول تولیدی خود را خوب معرفی نمی کنند.
    او با تاکید بر سرمایه های گذاری هرچه بیشتر تولیدکنندگان داخلی بر روی صنعت تبلیغات، بازاریابی و اطلاع رسانی گفت: برگ برنده محصولات خارجی در معرفی خوب، مستمر و گسترده آن است.
    او از رسانه ها خواست در کنار تولیدکنندگان باشند و آنها را در مرفی محصولات خود به مردم بیشتر و بهتر کمک کنند.
    این استاد دانشگاه در ادامه بر ارتقای کیفیت محصولات داخلی نیز تاکید کرد و افزود: امروز مردم به کیفیت بسیار اهمیت می دهند و حتی حاضر هستند برای محصولات خوب هزینه های بیشتری هم کنند.
    عظیمی، تولیدات داخلی را نماد غرور و افتخار ملی همه ایرانیان دانست و اظهار کرد که اگر تولیدکنندگان تغییراتی در کیفیت محصولات و شناساندن آن به مردم کنند به طور قطع هموطنان این محصولات را بر محصولات مشابه خارجی ترجیح می دهند.
    او بیکاری را یکی از مشکلات فعلی کشور دانست و گفت: یکی از راهکارهای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، رونق تولید در کشور است که مصرف کالاهای داخلی می تواند کمک شایانی به ایجاد رونق در حوزه تولید کند.
    وی با بیان اینکه در چند سال اخیر کیفیت بسیاری از محصولات داخلی به خصوص در بخش لوازم خانگی به شدت ارتقا یافته و حتی توان رقابت با مشابه خارجی را دارد افزود: اگر تولیدکنندگان اولین محصول خود را برای شناساندن بهتر و بیشتر به مردم به صورت رایگان و رندمی به چند خانوار هدیه کنند، می تواند در معرفی این محصولات تاثیرگذار باشد.
    عظیمی از خانوارهای ایرانی خواست تا می توانند کالای ایرانی مصرف کنند و از این طریق به خودکفایی کشور و رفع بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی و رونق تولید کمک نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر