طرح رونق تولید باعث دلگرمی واحدهای تولیدی شد

عصر کالا- قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید طرح رونق تولید را باعث دلگرمی واحدهای تولیدی عنوان کرد.

طرح رونق تولید باعث دلگرمی واحدهای تولیدی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آریا ، رضا رحمانی درگردهمایی معاونین امور صنایع سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام کرد : حمایت های مسئولین دولت و نظام بانکی در سال آتی نیز تداوم خواهد داشت و امید است گامی در جهت رفع مشکلات فراروی واحدهای تولیدی باشد.
    رحمانی افزود : وی با اشاره به حمایت همه جانبه دولت به ویژه دکتر جهاتگیری، معاون اول رئیس جمهور از پیگیری اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی های تولید داخل و جایگاه این قانون در تحقق اقتصاد مقاومتی ، خواستار اهتمام جدی معاونین امور صنایع استانی به استفاده از ظرفیتهای تولید داخل شدند.
    وی برای انجام اصلاحات احتمالی مورد نیاز و نیز تدوین آیین نامه اجرایی ، که به اجرای موثر و مطلوب تر قانون بیانجامد اعلام آمادگی کرد.
    گفتنی است در این نشست ضمن مرور اقدامات انجام شده در سال جاری، به تشریح دستاوردهای حاصله در طرح رونق تولید و همچنین نحوه پیگیری اجرای قانون حداکثر استفاده از قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشورپرداخته شد و بر نقد و بررسی فرآیندهای ارائه خدمت و اصلاح فرآیندها در جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات به فعالان عرصه تولید تاکید شد.
    همچنین معاونین امور صنایع استانها به ارائه نقطه نظرات خویش در خصوص موضوعات طرح رونق تولید، دستاوردهای حاصله از پیگیری قانون حداکثر در سطح استانها ، سامانه های بهین یاب و هماهنگ، فرآیند صدور مجوزهای صنعتی و تجمیع واحدهای تولید لوازم خانگی و ... پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر