آپدیت جدید وایبر با تغییراتی همچون امکان پین و ریپلای کردن پیام در گروه

عصر کالا- جدید‌ترین نسخه وایبر با قابلیت‌هایی همچون Pin و Reply کردن پیام‌ها در گروه و لیست برادکست منتشر شد.

آپدیت جدید وایبر با تغییراتی همچون امکان پین و ریپلای کردن پیام در گروه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، وایبر یکی از برنامه‌های مشهور ارتباطی برای دستگاه‌های تلفن همراه است که طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. اگر شما نیز یکی از طرفداران این اپلیکیشن هستید باید به اطلاعتان برسانیم که نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن با ویژگی‌های کاربردی متعددی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید نگاهی جزیی به آن‌ها داشته باشید.

     

    اولین ویژگی مهمی که در این بروزرسانی تعبیه شده است امکان پین کردن پیام در گروه‌ها است که به ادمین گروه این اجازه را می‌دهد که پیامی خاص و مهم را در بالای صفحه‌ی گفتگو بچسباند یا به اصطلاح پین کند. این قابلیت باعث میشود که یک پیام مهم برای همه اعضای گروه قابل رویت باشد و همه بتوانند آن را ببینند. پیام پین شده در یک نوار بنفش رنگ به نمایش در خواهد آمد تا بیش از پیش، توجه کاربران را به خود جلب کند. اگر با پیام‌های پین شده آشنایی دارید، Pinned Message پیام‌هایی هستند که در بالاترین بخش صفحه قرار می‌گیرند و حتی با ارسال پیام‌های جدیدتر، پیام پین شده در جای خود ثابت باقی می‌ماند. امکان پین کردن پیام‌ها برای تمام پیام‌های گروه مهیا خواهد بود و برای اینکار کافی است که روی آن پیام، لمس طولانی کنید و گزینه‌ی مربوطه را انتخاب کنید.

    ویژگی دوم آپدیت جدید وایبر، امکان ریپلای کردن یک پیام خاص در گروه است. از حالا کافی است تا روی پیام مورد نظر لمس طولانی کنید و گزینه Reply را انتخاب کنید. با اینکار، پیام مورد نظر به شکل نقل قول، به پاسخ ارسالی شما اضافه خواهد شد (مانند اپلیکیشن تلگرام یا واتس‌اپ).

    علاوه بر دو ویژگی قبلی، قابلیت Broadcast Lists می‌توانید پیام مورد نظرتان را به صورت همزمان برای چند کاربر ارسال کنید. این ویژگی که مانند قابلیت خاطره‌انگیز SendToAll در یاهو مسنجر عمل می‌کند به شما این امکان را خواهد داد تا با مشخص کردن چندین گیرنده، یک پیام بخصوص را در چت‌های جداگانه برای تمام آن‌ها ارسال کنید. لیست کانتکت‌هایی که برای ارسال به صورت برادکست انتخاب می‌کنید قابل ذخیره است تا در نوبت‌های بعدی نیاز به دستچین کردن مجدد آن‌ها نباشد.

    نسخه جدید وایبر برای تمام دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر شده است اما ممکن است انتشار جهانی آن برای تمام کاربران چند روزی زمان ببرد. برای دانلود آپدیت برنامه اندروید Viber و نسخه آیفون آن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر