لپ تاپ Portégé X۳۰ توشیبا با قیمت ۱۴۵۰ دلار عرض می‌شود

عصر کالا- در چند روز اخیر توشیبا با معرفی Portégé X۳۰ جدید خود با قیمت پایه ۱۴۵۰ دلاریک لپ تاپ جدید به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. این لپ تاپ در سه مدل متفاوت Portege X۳۰-D۱۳۵۲، Portege X۳۰-D۱۳۵۴ و Portege X۳۰-D۱۳۵۶ عرضه شده است.

لپ تاپ Portégé X۳۰ توشیبا با قیمت ۱۴۵۰ دلار عرض می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، مشخصه‌های اصلی این لپ تاپ شامل یک پردازنده Core i7-7600U همراه با 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایت است که انرژی مورد نیاز آن با یک باتری 48 Whr درون شاسی منیزیومی آبی متالیک تأمین می‌شود.

    هر سه سیستم رونمایی شده به طور پیش فرض از آخرین نسخه از نرم افزار Windows 10 Pro مایکروسافت برخوردار هستند که در آن‌ها دو پورت یو اس بی 3.1 نوع سی، یک پورت یو اس بی 3.0، یک درگاه کارت میکرو اس دی، یک پورت اچ دی‌ام آی و پشتیبانی از Thunderbolt 3 وجود دارد.

    این محصول جدید با قابلیت جابه جایی بسیار آسان در وب سایت شرکت CDW و خرده فروشان سازمان با یک قیمت پایه 1449 دلار موجود است. علاوه بر این مشخصه‌های استاندارد، توشیبا لپ تاپ Portégé X30 را با گزینه‌های زیادی برای ساخت سفارشی ارائه داده که به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از بین سی پی یو، حافظه، ذخیره سازی صفحه نمایش و قابلیت‌های امنیتی همان مورد دلخواه خود را انتخاب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر