با لپ‌تاپ Portégé X۳۰ محصول جدید توشیبا آشنا شوید

عصر کالا- اگر به دنبال لپ‌تاپی سبک و نازک و در عین حال قدرتمند هستید که از آپشن‌های امنیتی مختلفی بهره‌مند است، شاید بهتر باشد تا نگاهی به لپ‌تاپ جدید توشیبا با نام Portégé X۳۰ بیاندازید.

با لپ‌تاپ Portégé X۳۰ محصول جدید توشیبا آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، این لپ‌تاپ که با ویندوز 10 مایکروسافت عرضه می‌شود، با وزن 1.04 کیلوگرمی و ضخامت 15.9 میلی‌متری خود اگرچه شاید در نگاه اول لپ‌تاپ قدرتمندی به نظر نرسد اما لپ‌تاپ جدید توشیبا ویژگی‌های بسیار مناسبی با خود به همراه دارد. این دستگاه با پردازنده Core i5-7300U و Core i7-7600U اینتل عرضه شده و قابلیت پشتیبانی از حافظه رم DDR4 تا سقف 32 گیگابایت را خواهد داشت.

    لپ‌تاپ جدید توشیبا با حافظه‌های ذخیره‌سازی 256 و 512 گیگابایتی M.2 SSD همراه خواهد بود. نمایشگر لمسی به کار رفته در این لپ‌تاپ نیز 13.3 اینچ بوده که با رزولوشن‌های 1366 در 768 یا 1920 در 1080 در دسترس خواهد گرفت.

    اما موضوعی که لپ‌تاپ Portégé X30 را از سایر محصولات هم‌رده خود متمایز می‌کند، قابلیت‌های امنیتی موجود در آن از جمله ماژول پلتفرم قابل اعتماد (TPM 2.0)، رمزنگاری درایوها با بیت لاکر، کارت خوان هوشمند و حسگر تشخیص اثر انگشت است. این لپ‌تاپ همچنین با بهره‌مندی از وبکم IR Camera، میکروفون دوگانه و پشتیبانی از Windows Hello امکان تصدیق هویت آسان‌تر و ایمن را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

    بدنه این لپ‌تاپ را آلیاژ منیزیم تشکیل داده و همچنین این دستگاه موفق به کسب  استاندارد Mil-SPEC-810G نیز شده است. بدین ترتیب Portégé X30 در برابر دمای بالا، لرزش، شوک، رطوبت و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

    گفتنی است که قیمت مدل پایه این لپ‌تاپ 1449 دلار ارزش گذاری شده و قیمت نسخه‌های گران‌تر تا 2600 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر