مینی کنسول های جدید سگا و آتاری به رقابت با NES Classic نینتندو می روند

عصر کالا- کنسول NES Classic نینتندو که به همراه مجموعه ای از ۳۰ بازی جذاب دهه ۱۹۸۰ و با قیمتی بسیار معقولانه به دست مشتریان رسید، به خاطر محبوبیت بیش از حد دائماً با کمبود مواجه شد و حالا کار به جایی رسیده که تقریباً یافتن آن در تمام نقاط جهان غیرممکن است.

مینی کنسول های جدید سگا و آتاری به رقابت با NES Classic نینتندو می روند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، به نظر می رسد که این موفقیت، حالا کمپانی های دیگر را نیز به ورود به این حوزه ترغیب کرده. به همین جهت، کمپانی At Games اخیراً از کنسول های جدیدی رونمایی کرده که عناوین کلاسیک آتاری و سگا جنسیس را شامل می شوند. این کنسول، نه تنها مجموعه بازی «Atari Flashback 8 Gold» که مدتی پیش برای کنسول های نسل هشتمی عرضه شد را در خود جای داده، بلکه 120 بازی دیگر مانند Missile Command ،Asteroids ،Centipede و Millipede را در اختیار گیمرها می گذارد.

    در همین حال، باندل Sega Genesis Flashback شامل بازی های کلاسیک سری سونیک، مورتال کامبت و فانتزی استار می شود. این کنسول های جدید -به اضافه کنسولی پرتابل مخصوص آتاری- اواخر سال جاری میلادی عرضه می شوند اما هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری آنها به میان نیامده است.

    گفتنی است که گرچه کنسول های دیگری قبلاً به بازار عرضه شده اند که عناوین کلاسیک آتاری را در اختیار گیمرها می گذارند، اما At Games گام را فراتر برده و با الهام گیری از NES Classic، پورت خروجی HDMI و قابلیت ذخیره بازی، توقف بازی و نیز بازگشت به عقب را در سخت افزارهای جدید خود به کار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر