تغییرات متفاوت در دسته کنسول PS۵

عصر کالا- دسته پلی استیشن ۵ با تغییرات ایجاد شده در آن بسیار متفاوت‌تر از کنترلر دستگاه‌های نسل قبلی است که با لرزش‌های واقعی‌تر و عکس‌العمل‌های سریع‌تری همراه است.

تغییرات متفاوت در دسته کنسول PS۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به زمان عرضه پلی استیشن 5 شرکت سونی به تدریج اطلاعات بیشتری را از جدیدترین کنسول بازی خود منتشر می‌کند. سونی به زودی خبر‌های جدیدی را از کنسول جدید پلی استیشن به اطلاع گیمر‌ها می‌رساند.

    دسته کنسول جدید شرکت سونی DualSense wireless نام دارد. مهندسان ژاپنی دسته‌های این کنسول را به گونه‌ای طراحی کردند که هنگام بازی کردن تحرک بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. به عنوان مثال این دسته‌ها در بازی‌های اکشن که نیاز زیادی به تمرکز بالا و انجام واکنش‌های سریع دارد، امکانات بیشتری را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد.

    لرزش‌های واقعی‌تر و عکس‌العمل‌های سریع‌تر پس از فشار دادن هر دکمه از جمله ویژگی‌های کنترلر کنسول بازی پلی استیشن 5 است. سونی برای ایجاد بهترین عملکرد ممکن در دسته‌های PS5 به دقت رفتار کاربران در حین بازی کردن را بررسی کرده و همه دکمه‌ها را مطابق با نیاز‌های گیمر‌ها در نظر گرفته‌اند.

    یکی از مدیران سونی در این باره گفت: کنسول PS5 قدرت تخیل را در علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای افزایش می‌دهد. یکی از ابزار‌هایی که این دستگاه را جذاب‌تر می‌سازد دسته‌ها DualSense wireless است. این دسته‌ها نیرو را به انگشتان کاربران بازمی‌گرداند؛ بنابراین باید منتظر تغییر در شیوه بازی کردن با پلی استیشن بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر