برترین عنوان آنلاین نینتندو سوییچ مشخص شد

عصر کالا- بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده، برترین عنوان آنلاین نینتندو سوییچ به لحاظ میزان فروش مشخص شد.

برترین عنوان آنلاین نینتندو سوییچ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت نینتندو، یکی از شرکت‌های سازنده کنسول بازی‌های ویدیویی است که کار خود را با ساخت کنسول گیم بوی در سال 1989 آغاز کرد. این شرکت با ساخت عناوینی مثل ماریو و پوکمون توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

    اما جدیدترین کنسول قابل حمل این شرکت نینتنو سوییچ نام دارد که در سال 2017 وارد بازار جهانی شد. این کنسول به دلیل داشتن قابلیت‌های خاص و همچنین قابل حمل بودن به سرعت در دل گیمر‌های کنسول قابل حمل جا خوش کرد. از قابلیت‌های این کنسول می‌توان به کنترلر‌های جداشونده و داشتن داک کیبورد اشاره کرد. زمانی که این کنسول داخل داک قرار می‌گیرد، گیمر می‌تواند عناوین دلخواهش را از طریق مانیتور و یا تلویزیون اجرا کند و کنسول را از طریق کنترلر‌های جدا شونده، هدایت کند. همچنین این کنسول دارای نمایشگری لمسی با وضوح اچ دی است که کنسول سوییچ را به شدت شبیه به تبلت می‌کند.

    کنسول سوییچ از پردازنده شخصی‌سازی شده انویدیا تگرا اکس 1 برای اجرای عناوین بازی استفاده می‌کند که قدرت نسبتا بالایی را به این کنسول می‌دهد. به تازگی شرکت نینتندو، گزارش مالی خود را منتشر کرده است که در آن اعلام شد: بخش آنلاین کنسول نینتندو سویییچ، 10 میلیون کاربر دارد. با وجود اینکه این سرویس از ماه سپتامبر در دسترس کاربان قرار گرفته است، اما به دلیل هزینه کمی که برای گیمر‌ها دارد، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

    در این گزارش مالی مشخص شد، بخش آنلاین کنسول نینتندو سوییچ دارای 9.8 میلیون کاربر است. این آمار شامل کسانی است که علاوه بر عضویت در این بخش، به اجرای عناوین آنلاین نیز می‌پردازند و در بخش آنلاین حضور فعالی دارند. همچنین در گزارش مالی منتشر شده از شرکت نینتندو، آماری از برترین عناوین این شرکت اعلام شد که بر اساس آن عنوان آنلاین Tetris 99 که برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته شده است، 2.8 میلیون بار دانلود شده و در حال حاضر پر طرفدارترین عنوان این شرکت است.

    آمار دانلود این عنوان نشان می‌دهد نزدیک به 30 درصد کاربران کنسول سوییچ این عنوان را اجرا می‌کنند. شرکت نینتندو به دلیل پرطرفدار بودن این عنوان اعلام کرد: ما به بروزرسانی و پشتیبانی این عنوان ادامه می‌دهیم و با ایجاد چالش‌های جدید در بازی، آن را برای گیمر‌ها جذاب‌تر خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر