مایکروسافت به‌زودی از نسخه Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی خواهد کرد

عصر کالا- کمپانی مایکروسافت اعلام نموده که به‌زودی از نسخه Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی خواهد نمود.

مایکروسافت به‌زودی از نسخه Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، Minecraft یکی از معروف‌ترین بازی‌های تولید شده برای پلتفرم‌های iOS، اندروید و ایکس‌باکس بوده که مایکروسافت برای فروش بیشتر محصول خود دست به چنین اقدامی زده است.

    اگر تصاویر به بیرون درز پیدا نموده صحت داشته باشند، با نسخه خاص و جدیدی از این کنسول روبرو هستیم که به لحاظ ظاهری دقیقا شبیه بازی Minecraft خواهد بود. این نسخه خاص به‌گونه‌ای طراحی شده که دقیقا شبیه این است که از داخل بازی Minecraft بیرون آمده است. این ورژن خاص از کنسول Xbox بلوک‌های تراشیده شده Minecraft را بر روی بدنه خود دارد.

    این نسخه زمانی نمایان شد که یک وب‌سایت ایتالیایی، ویدیویی تبلیغاتی مربوط به کنسول Xbox را در صفحه رسمی فیس‌بوک Minecraft منتشر نمود. به‌احتمال‌ زیاد مایکروسافت قصد دارد امروز در مراسم Gamescom از این نسخه رونمایی کرده و آن را معرفی کند.

    هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی از این ورژن جدید و ویژه در اختیار نداریم اما آن‌گونه که می‌توان حدس زد، این تغییرات بر روی کنسول Xbox One S تنها ظاهری بوده و نسخه Minecraft به لحاظ فنی تفاوتی با نمونه‌های قبلی خود نداشته و ویژگی خاصی به آن افزوده نشده است.

    امروز در مراسم Gamescom که در کشور آلمان برگزار می‌شود، اطلاعات مربوط به قیمت و زمان ورود آن به بازار مشخص خواهد شد. اما باید به این نکته اشاره‌کنیم که این تنها نسخه جدید و محدودی نخواهد بود که امروز توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد، زیرا گزارشات قبلی نشان می‌دهد که این کمپانی قصد معرفی ورژن Project Scorpio را مربوط به Xbox One X دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر