نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی در شهریار برپا شد

عصر کالا- نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی با حضور مشاور ارشد وزیر امور خارجه در فردوسیه شهریار آغاز به کار کرد.

نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی در شهریار برپا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر ، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی صبح پنج شنبه با حضور شرکت های دانش بنیان و کار آفرینان حوزه های کشاورزی ، صنعت ، صنایع دستی و غذایی در فردوسیه شهریار آغاز به کار کرد.
    این نمایشگاه در حالی با محوریت حمایت از تولید و کالای داخلی آغاز به کار کرد که مقام معظم رهبری سال 97 را با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نام گذاری کرده و تأکیدات معظم له بر حمایت از کالای ایرانی داشتند.
    در این نمایشگاه که تا 3 روز ادامه خواهد داشت، تعداد 48 شرکت دانش بنیان و کار افرین در حوزه های کشاورزی ، صنعت ، صنایع دستی و غذایی از 5 استان کشور تولیدات خود را در زمینه‌های گوناگون در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار خواهند داد.
    مشاور ارشد وزیر امور خارجه در حاشیه آئین افتتاحیه این نمایشگاه طی سخنانی گفت: این نمایشگاه تبلور عینی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است و باید مردم و دولت و دستگاه های مختلف از صنعت گران و کالای ایرانی حمایت همه جانبه کنند.
    حسن قشقاوی با بیان این که انتقال دانش و بومی سازی آن و بستر سازی مناسب برای صادرات محصولات غیر نفتی از وظایف مهم مسولان است، ادامه داد: باید زمینه ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه فراهم شود و تلاش کنیم مقوله تولید، بازرگانی و فروش محصولات به یکدیگر پیوند بخورد.
    وی اظهار کرد: طبق آمار بانک جهانی و صندوق بین المللی پول ، ایران در بین 200 کشور در رتبه بیست و هفتم قرار دارد.
    مشاور ارشد وزیر امور خارجه با بیان این که حمایت و خدمت تمام دستگاه های کشور از جمله قضایی، امنیتی و اجرایی در توسعه صنعت و تولید کالای ایرانی بسیار تاثیر گذار است، اضافه کرد: باید با تمام توان اقتصاد کشور را تقویت کنیم، تا دشمنان از ضربه زدن به این ملت و کشور مایوس شوند.
    بر اساس این گزارش، تولید کنندگانی از استان های قم، البرز، اردبیل، مازندران وتهران در این نمایشگاه کالاها وخدمات خود را به نمایش گذاشته اند و کنسانتره دارویی الوورا ، آبگرمکن های خورشیدی، سیستم های کاهش مصرف آب، عسل های طبیعی، موتورسیکلت و دوچرخه برقی از مهم ترین محصولات تولید داخل بود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد .
    فردوسیه از شهرهای توابع شهرستان شهریار است، که از قدمت تاریخی برخوردار بوده و در غرب استان تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر