بسیج برای بانوان مشاغل خانگی ایجاد می کند

عصر کالا- سردار حسن پور گفت: در راستای فعالیت ها و اهداف بسیج اصناف ۶ کارگروه طلا و جواهر، نساجی و پوشاک، لوازم خانگی، مبل و چوب، جامعه زنان اصناف و رسانه و فرهنگ ایجاد کرده ایم.

بسیج برای بانوان مشاغل خانگی ایجاد می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بسیج، توجه به کالای ایرانی و نیز تحقق عملی شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند راه کار مناسب است که سازمان بسیج اصناف این هدف را محقق ساخته است.

    سازمان بسیج اصناف در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی موفق به اجرای طرح مشاغل خانگی ویژه بانوان شده است که مواد اولیه تمام این محصولات در داخل کشور تولید می شود.

    همچنین این سازمان در جهت فرهنگ سازی و آشنایی عموم مردم با این طرح همزمان با آغاز سفرهای زیارتی راهیان نور اقدام به فروش این محصولات با تخفیف ویژه کرده است.

    از این رو در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ایجاد مشاغل خانگی ویژه زنان با کم و کیف این طرح آشنا شدیم که سردار غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف در این خصوص توضیحاتی ارائه کردند:

    بنابراین گزارش سردار حسن پور گفت: همان طور که می دانید در آستانه اعزام زائران به سرزمین های راهیان نور هستیم که امسال بحث ایجاد غرفه های عفاف و حجاب اعم از فروش چادر، روسری و... برای ترویج حجاب اسلامی در اردوهای راهیان نور با هماهنگی بسیج جامعه زنان و بسیج اصناف کشور در نظر داریم. گفتنی است این محصولات با پارچه ایرانی و توسط شرکت های نساجی داخلی تولید می شود.

     

    وی تصریح کرد: بر همین اساس چند یادمان مانند شلمچه، دوکوهه و شهید تنگویان در نظر گرفتیم تا در کنار غرفه های فرهنگی، تولیدات عفاف و حجاب را با تخفیف ارائه می کنیم. لذا هر زائری که وارد یادمان می شود می تواند با بن های تخفیف ویژه از این محصولات خریداری کند.

    گفتنی است این محصولات از دل کار گروه نساجی و پوشاک بیرون آمده که ضمن تقویت تولید ملی به بحث فرهنگی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.این کار موجب می شود تا بانوان به تولدات با کیفیت داخلی ایمان بیاورند و با تغییر ذائقه مردم به سمت خرید کالاهای ایران سوق داده شوند.

    وی با اشاره به اهم برنامه های سازمان بسیج اصناف گفت: در راستای فعالیت ها و اهداف بسیج اصناف 6 کارگروه طلا و جواهر، نساجی و پوشاک، لوازم خانگی، مبل و چوب، جامعه زنان اصناف و رسانه و فرهنگ ایجاد کرده ایم.همچنین یکی از بخش های ما صادرات است تا در تمامی استان ها شورای صادرات تشکیل و پیگیر بازار یابی خارجی باشیم تا با شعار حمایت، هدایت و نظارت در سال اقتصاد مقامتی گام های مثبتی را برداریم.همچنین بیشترین هدف ما در حوزه فعالیت جامعه زنان اصناف فرهنگ سازی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر