عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ارتقای کیفیت محصولات داخلی و برندسازی موضوعاتی مهم در تحقق شعار سال است

عصر کالا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آمادگی مجلس برای رسیدگی فوری به قوانین حوزه تولید و کسب و کار خبر داد و گفت: چنانچه خلأ قانونی در این زمینه وجود دارد دولت به مجلس لایحه ارائه دهد.

ارتقای کیفیت محصولات داخلی و برندسازی موضوعاتی مهم در تحقق شعار سال است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت, سیدمهدی مقدسی با اشاره به شعار ‌" حمایت از کالای ایرانی"  و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی،حمایت از کالای ایرانی را موضوعی ارزشمند دانست که همه مسئولان اجرایی و دولتی باید به آن عمل کنند و گفت: عمل به این شعار وضعیت اقتصادی کشور را می‌تواند از حالت نابه‌سامان فعلی نجات و موجب تغییر وضع موجود خواهد بود.

    ارتقای کیفیت محصولات داخلی و برندسازی  موضوعاتی مهم در تحقق شعار سال

    نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقت آن رسیده که مسئولان به جای تکرار شعار سال به این شعار عمل کنند، افزود:ارتقای کیفیت محصولات داخلی و برندسازی یکی از موضوعاتی است که در راستای شعار سال باید به آن توجه شود.

    وی ادامه داد: شناسایی بازارهای هدف در کنار تشکیل شرکت‌های صادرات محور و تسهیل امور برای صادرات کالاهای تولیدی مسئله‌ای است که باید برای عملی سازی شعار سال به آن توجه شود و امیدواریم در پایان سال 97 بتوانیم عملکرد مناسبی در این زمینه ارائه کنیم.

    وی با ارائه پیشنهادی به دولت، تصریح کرد: برای تقویت تولید داخلی چنانچه دولت هر پیشنهادی برای اصلاح یا تصویب قانونی جدید در این زمینه نیاز دارد،مجلس آمادگی رسیدگی فوری به لوایحی از این دست را دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن موانع احتمالی در این زمینه برطرف شود تا حمایت عملی از تولیدات داخلی صورت گیرد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار از مسئولان حمایت عملی از تولیدات داخلی است تا با تحقق شعار سال شاهد شکوفایی در اقتصاد کشور باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر