پوشاک ایرانی افزایش قیمت نداشته است

عصر کالا- امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت کسبه و فعالین بازار کویتی‌ها و پاساژ علاءالدین فعالیت طبیعی خود را داشتند و مشغول عرضه کالاهای خود به مردم بودند.

پوشاک ایرانی افزایش قیمت نداشته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا, کسبه درباره تاثیر خروج ترامپ از برجام و تاثیر آن در قیمت‌ها گفتند که قیمت البسه ایرانی تفاوت چندانی پیدا نکرده و با همان قیمت‌های گذشته به خریداران عرضه می‌شود.

    یکی از کسبه با اشاره به اینکه لباس‌هایی که الان‌ در حال فروش هستیم از جنس‌های باقیمانده در انبارهایمان است،گفت: چون خریدمان قدیمی است دلیلی برای فروش با قیمت بالا به دلیل کسب سود بیشتر نداریم.

    وی ادامه داد: ما به این امر واقفیم که برای خرید اجناس جدید به دلیل افزایش قیمت ارز باید پول بیشتری بپردازیم اما ما هم از مردم هستیم و از قدرت مالی آنها باخبریم بنابراین به خاطر سود بیشتر به آنها فشار نمی‌آوریم و به آنها ظلم نمی‌کنیم.

    یکی دیگر از فروشندگان با بیان اینکه هم اکنون مغازه‌ها در این مکان باز است اما داد و ستدی به شکل گذشته وجود ندارد،گفت:چون مردم قبل از عید اقدام به خرید مایحتاج خود می‌کنند در این فصل از سال با کاهش خریدو فروش مواجه می‌شویم اما امیدواریم با خروج کشور از رکود کسب و کار ما هم رونق بیشتری بگیرد.

    وی با بیان اینکه بازار همواره در این فصل از سال کساد است گفت: با توجه به قیمت ارز احتمالا جنس‌های جدید گرانتر خواهند شد و ما هم چاره‌ای جز افزایش قیمت نداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر