ضرورت حمایت مردم از تولید داخلی

عصر کالا- رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: یک فوریت تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت در مجلس شورای اسلامی با هدف حمایت از تولیدات داخلی به تصویب رسید.

ضرورت حمایت مردم از تولید داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک در نشست خبری حمایت از تولید پوشاک داخلی با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست آگهی رساندن به مردم برای خرید و استفاده از تولیدات داخلی در کشور است، بخش زیادی از اعضای اتحادیه که اکثرا تولیدکنندگان داخلی هستند برای عرضه کالاهای با کیفیت و با قیمت نازل اعلام آمادگی کرده اند.

    وی بیان کرد: مذاکراتی با دانشگاه های علمی کاربردی باهدف بکارگیری دانش به روز برای تولید پوشاک با کیفیت و بهبود عرضه خدمات رسانی پس از فروش انجام شده است تا بتوانیم سهم فروش تولیدات داخلی را در بازار کشور ارتقا دهیم.

    بر اساس این گزارش محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه این نشست اظهار داشت: باید اقتصاد دانش بنیان به منظور بهره گیری از ذهن های خلاق برای ایجاد نوآوری در حوزه ی صنعت پوشاک کشور مورد استفاده قرار گیرد چراکه صنعت پوشاک نیازمند بهره گیری از علم و دانش برای بهبود صنعت پوشاک است.

    وی در ادامه با توجه به وجود ظرفیت بالای صنعت پوشاک کشور برای بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد: سالی 50 هزار میلیارد تومان گردش مالی در بازار پوشاک کشور می شود که البته متاسفانه سهم بالایی از این میزان به واردات تولیدات خارجی اختصاص پیدا کرده است.

    رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: بستر برای استفاده از ظرفیت صنعت پوشاک وجود دارد که در صورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی فضا برای اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

    تصویب یک فوریت طرح تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت

    بر اساس این گزارش در ادامه این نشست شهباز حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خبر داد: یک فوریت تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت در مجلس شورای اسلامی با هدف حمایت از تولیدات داخلی به تصویب رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر