از Ecobee۳ بیشتر بدانید

عصر کالا- Ecobee۳ محصول پرچم دار استارت آپ لوازم خانه خودکار Ecobee است.

از Ecobee۳ بیشتر بدانید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، در دنیای امروز با گسترش عرضه محصولات هوشمند، تغییر و تحولی عظیم در زندگی روزمره انسان روی داد. تلفن ها هوشمند و تبلت ها از یک طرف و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف از طرف دیگر باعث شدند تا استفاده از این محصولات نه تنها امکانات فوق العاده ای را به ما بدهند، بلکه بخشی از زندگی روزمره ما نیز بشوند. به جرات میتوان گفت که این روزها، استفاده نکردن از محصولات هوشمند بسیار دشوار به نظر میرسند.

    از طرف دیگر، هوشمند سازی تمام وسایل اطرافمان، روز به روز در حال گسترش هستند. در دنیای امروز که همه وسایل به سمت هوشمند شدن پیش میروند، هوشمند شدن وسایل و تجهیزات خانه مسئله ای عجیب به نظر نمیرسد. به طور کلی هوشمند سازی خانه را می توان قابلیت کنترل تمام وسایل و تجهیزات خانه از راه دور، از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها و اینترنت یا شبکه خانگی دانست که علاوه بر تجهیزات ارتباطی، با وجود حسگرها و قطعات الکترونیکی مختلف، اطلاعات بیشتری در مورد اتفاقاتی که در محل زندگی یا کار ما می افتد میدهند.

    ترموستات و سنسور هوشمند   Ecobee3 یک محصول منحصر به فرد برای صرفه جویی در مصرف انرژی در محیط خانه است. این محصول با سیستم صوتی Amazon Alexa قابل استفاده می باشد.

      Ecobee3میتواند اطلاعاتی شامل دمای داخل خانه، دمای بیرون خانه، وضعیت آب و هوا کنترل اتاق های خانه از طریق سنسور دما سنج هوشمند ecobee3 وهمچنین اعلام اینکه کدام اتاق پر و کدام اتاق خالی است را در اختیار شما قرار دهد.

    Ecobee3 با محصولاتی از جمله Nest Learning Thermostat به رقابت می پردازد.

     

    با اضافه شدن وای فای به این محصول، امکان کنترل هوشمند دمای خانه برای کاربران فراهم شده است.

    علاوه براین، Ecobee3 به دیگر لوازم خانه هوشمند مانند آمازون الکسا و اپل هوم کیت متصل می شود.

    همانند Nest Learning Thermostat، این محصول را می توان به وسیله ی یک اپلیکیشن کنترل کرد.

    سنسورهای این محصول قابلیت تنظیم خودکار دما در فضای خانه و یا دفتر کار را  دارد، از محصولات اخیر این شرکت می توان به  Ecobee4با قیمت 250 دلار اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط