بهترین مارک ساندویچ ساز، کدوم مدل رو بخریم؟

عصر کالا- در این روزهایی که همه افراد خانواده برای تامین مخارج زندگی کار می کنند، زمان بسیار کمتری برای پخت غذا باقی می ماند.

بهترین مارک ساندویچ ساز، کدوم مدل رو بخریم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، استفاده از روش های سریع و راحت برای تهیه وعده های غذایی کمک زیادی به صرفه جویی در زمان و هزینه کرده و دیگر نیازی نیست با رستوران نزدیک خانه خود تماس بگیرید. ساندویچ ساز یکی از این نوع لوازم خانگی است که می تواند وعده های غذایی سالم و راحتی را به خانه شما بیاورد. ساندویچ ساز با قیمت پایین امکان خرید را برای هر خانواده ای مهیا می سازد. با راهنمای خرید ساندویچ ساز همراه باشید:

    قبل از خرید هر وسیله ای قطعا دوست دارید محدوده قیمتی آن را بدانید. همانطور که گفته شد ساندویچ سازها از لوازم خانگی ارزان قیمت هستند و از حدود 60-600 هزار تومان متغیرند. مهمترین فاکتورهایی که در زمان انتخاب ساندویچ ساز ممکن است شما را دچار تردید و دو دلی کند، این موارد هستند:

    1- تعداد صفحات و خانه ها
    2- روش تمیز کردن
    3- تایمر
    4- تعداد سینی
    5- مصرف انرژی

    راهنمای خرید ساندویچ ساز

    اگر تعداد افراد خانواده شما بیش از دو یا سه نفر است، بهتر است انواع 4 خانه یا بیشتر را خریداری کنید که در زمان کوتاه تر ساندویچ های خوشمزه بیشتری آماده خوردن شوند. این را بدانید که اگر ساندویچ ساز دو خانه دارد، یعنی یک نان تست در هر خانه قرار می گیرد و در نهایت 4 ساندویچ مثلثی بر جای می گذارد.

    نکته مهم در مورد خرید ساندویچ ساز روش تمیز کردن آن است. ساندویچ ساز مناسب باید صفحه جدا شونده داشته باشد تا بعد از استفاده بتوان آنها را جدا کرده و شست. البته صفحات داخل از نوع نچسب هستند و اگر صفحاتش جدا نشوند، می توانید با دستمال نمدار پاکش کنید.

    اگر بتوانید نوعی از ساندویچ ساز را بخرید که تایمر داشته باشد، نگران سوختن ساندویچ های خود نخواهید بود. تایمر به شما اطلاع می دهد که در چه زمانی ساندویچ شما آماده سرو است.

    دو نوع صفحه گریل برای ساندویچ سازها وجود دارد: صاف یا شیاردار. در صورت استفاده از انواع شیار دار، ساندویچ شما برشته تر خواهد شد.

    محصولات پرنسس لوازم خانگی تخت لیسانس کشور هلند است. محصولی که در بالا می بینید، سه سینی جداگانه دارد و برای گریل کردن، ساندویچ و وافل استفاده می شود. توان مصرفی آن 700 وات بوده و دارای نشانگر روشن و خاموش و قفل ایمنی است.

    برای میزان مصرف انرژی به سراغ انواعی از ساندویچ میکر بروید که المنت های آن سریع داغ شوند.

    بهترین مارک ساندویچ ساز چیست؟

    معروفترین برندهای ساندویچ ساز در بازار در زیر نام برده شده است:

    کنوود
    فیلیپس
    تفال
    کنوود
    بوش
    مولینکس
    تکنوکیت
    بلک اند دکر
    پارس خزر
    فلر
    دلونگی
    هاردستون
    گاسونیک
    سانی
    پرنسس

     

    در مورد برندهای ایرانی هم می توانید به سراغ ساندویچ ساز پارس خزر بروید. برای مثال مدل 850 این برند، 4 ساندویچ ساز مثلثی دارد.

    در مورد برخی از ساندویچ ها که محتویات زیادی درون خود دارند، بهتر است از نوعی از ساندویچ ساز استفاده شود که لولای متحرک دارند و متناسب با قطر ساندویچ تنظیم می شوند.

    رنگ اصلی در انواع این وسیله سفید، نقره ای و سیاه است. می توانید بسته به سلیقه خود بهترین رنگ را انتخاب کنید. البته در برخی مدل ها رنگهای متنوع دیگری نیز در کنار آنها قرار می گیرد.

    برخی از مدل ها قابلیت پخت و گریل کردن گوشت و استیک را نیز دارند، به طبع قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر