تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری

عصر کالا- نیازهای حرفه ای و شخصی افراد در گذر زمان به طور مرتب تغییر می کند و لذا استفاده از لوازم خانگی و اداری منعطف و قابل تغییر روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اکثر میزهایی که ما از آنها استفاده می کنیم، ابعاد، شکل ظاهری و ارتفاع ثابت و غیرقابل تغییری دارند. اما میز Modulos به گونه ای طراحی شده که قادر به تامین نیازهای متنوع افراد باشد.

    بخش های متنوع این میز را می توان از آن جدا یا دوباره سرهم کرد تا میزی با حاشیه های صاف یا دارای انحنا در اختیار داشت. همچنین امکان استفاده از بخش های دارای شارژر بی سیم هم برای میز یادشده در نظر گرفته شده است.

    از جمله دیگر امکانات این میز می توان به هاب یو اس بی، بخش های ویژه برای نگهداری قلم و خودکار و غیره اشاره کرد. پیکربندی این میز با توجه به نحوه استفاده از آن بارها و بارها قابل تغییر است و می توان از آن به عنوان یک میز اداری بزرگ استفاده کرد یا آن را کوچک تر کرده در اتاق  پذیرایی قرار داد یا حتی آن را به یک میز بلند با بخش های صاف یا مدور مختلف مبدل کرد.

    برخی بخش های این میز به گونه ای خاص برای گذراندن انبوهی از سیم ها یا ابزار جانبی دیگر دارای حفره هایی است و در کناره های برخی از آنها هم پریزهای برق تعبیه شده است.

    تمامی قطعه چوب های این میز 35 در 35 سانتیمتری هستند و برای اتصال آنها به هم از پین های چوبی و فلزی استفاده می شود. همچنین پایه های چوبی و آلومینیومی برای تنظیم ارتفاع میزهای یادشده قابل استفاده است. قیمت مدلهای مختلف این میز با اجزا و پایه های متنوع از 985 تا 1215 دلار در نوسان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر