تلگرام از وبسایت‌ها سبقت گرفته است

عصر کالا- پروانه مافی گفت: حجم تولید مطالب در تلگرام از نظر کیفیت و کمیت از زمانی که وب فارسی راه‌اندازی شده و تولید محتوا در آن ایجاد شد، بیشتر شده است.

تلگرام از وبسایت‌ها سبقت گرفته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، پروانه مافی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در خصوص شبکه‌های اجتماعی در حوزه روابط عمومی گفت: امروزه با ظهور اینترنت و فناوری‌های نوین رابطه‌ای دو طرفه بین روابط عمومی و مردم ایجاد شده است. بدون شک یکی از وسایل مهم در حوزه روابط عمومی، رایج شدن و رشد شبکه‌های اجتماعی است که انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده است. این شبکه‌ها با توجه به تنوع و جذابیت‌های زیادی که برای کاربران دارند توانسته‌اند اعضای زیادی را جذب خود کنند.

    پروانه مافی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی فرصتی ویژه و ارزان‌قیمت برای روابط عمومی‌ها است، گفت: شبکه‌های اجتماعی برای روابط عمومی‌ها یک اتوبان دوطرفه است که می‌تواند نقش اطلاع‌رسانی را برای آنها ایجاد کند و در صورت استفاده از آن با شرایط مناسب و در زمان مناسب، شبکه‌های اجتماعی بهترین گزینه برای اطلاع‌رسانی است.

    این نماینده مجلس با اشاره به روزنامه‌ها گفت: روزنامه‌ها برای افراد مسن جامعه است و نسل جوان به سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند. دیگر انتظاری برای کسب اخبار از روزنامه‌ها وجود ندارد چرا که می‌توانند اخبار را به صورت در لحظه از طریق شبکه‌های اجتماعی با قیمت ارزان دریافت کنند.

    وی با اشاره  به مطالب تولید شده در تلگرام گفت: حجم تولید مطالب در تلگرام از نظر کیفیت و کمیت از زمانی که وب فارسی راه‌اندازی شده و تولید محتوا در آن ایجاد شد، بیشتر شده است. در واقع تلگرام از وب فارسی سبقت گرفته است. در حال حاضر هر کاربر ایرانی به طور متوسط در 18 کانال تلگرامی عضو است و هر کانال به طور میانگین 720 هزار نفر عضو دارد. بر اساس آمار اعلام شده در هر سال 30 هزار مطلب در کانال‌های تلگرامی دریافت می‌شود.

    پروانه مافی در رابطه با تیتر در اخبار گفت: پژوهش‌ها نشان می‌دهد کاربران تنها تیترها را مطالعه می‌کنند و به همین دلیل در صورتی که تیترهای جذاب انتخاب شود می‌تواند کاربر را به سمت خبر جذب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر