نرخ رسمی شست‌وشوی قالی از ۵ هزار تا ۴۶ هزار تومان

عصر کالا- رئیس اتحادیه قالیشویان قیمت شست‌وشوی قالی را در آستانه شب عید اعلام کرده و از راز دریافت بیشتر قالیشویی‌ها پرده برداشته است.

نرخ رسمی شست‌وشوی قالی از ۵ هزار تا ۴۶ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از همشهری آنلاین، از هفته آینده، ماراتن نفسگیر میلیون‌ها خانواده ایرانی برای شست و شوی قالی برای نوروز شروع می‌شود؛ خیلی‌ها خودشان دست به‌کار می‌شوند و خیلی‌ها فرش‌هایشان را به قالیشویی‌ها می‌دهند. برای آنها که روی کار قالیشویی‌ها حساب باز کرده‌اند، توصیه‌های شب عید اتحادیه اعلام شده است.

    رئیس اتحادیه قالیشویان گفته است که شهروندان تنها باید قالی‌هایشان را به قالیشویی‌های مجاز بدهند چون تنها در این صورت می‌توان ادعای خسارت احتمالی را مطرح کرد. او درباره قیمت قالیشویی هم گفته است: «قیمت شست‌وشوی هر متر فرش ماشینی 4600 تومان، هر متر فرش دستباف معمولی 8000 تا 15 هزار تومان و هر متر موکت بین 1800 تا 3000 تومان متغیر است. هزینه حمل‌ونقل چه برای یک فرش و چه برای 10فرش در هر جای تهران 16 هزار و 100 تومان است.»

    او همچنین گفته است به بهانه‌های شست‌وشوی قالی با شامپوهای آلمانی و آمریکایی برای دریافت مبالغ بیشتر اصلا اهمیت ندهید و از قالیشویی‌های متخلف در اتحادیه شکایت کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر