دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه:

توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود

عصر کالا- با تمهیداتی که به عمل آمده و در حال انجام است، ان‌شاء‌الله به‌زودی زود شاهد تحولی عظیم در خصوص نجات فضای مجازی کشور از سلطه و نفوذ برخی از شبکه‌های اجتماعی بیگانه و مهاجرت مردم از شبکه‌های خارجی به شبکه‌های داخلی خواهیم بود.

توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با انتشار مطلبی در کانال شخص خود در پیام‌رسان سروش، گفت: این روزها خبرنگاران محترم مکررا سئوال می‌کنند، آیا قرار است موضوع رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به تازگی در کارگروه تعیین مصادیق و یا شورای عالی فضای مجازی مطرح شود؟ پاسخ این است که توئیتر و یوتیوب در اجرای دستور مراجع قضایی فیلتر شده‌اند و مراجع دیگر نمی‌توانند در اموری که توسط مراجع قضایی تعیین‌تکلیف شده‌اند، دخالت نمایند.

    وی افزود: علت فیلتر توئیتر و یوتیوب عدم تبعیت آن‌ها از قوانین کشور و جلوگیری از انتشار میلیون‌ها محتوای مجرمانه و سدکردن راه جاسوسی، نفوذ و تسلط بیگانگان بر فضای مجازی کشور بوده است. نه تنها توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نخواهند شد، بلکه در آستانه‌ی ورود به سال 97، اتفاق نظر بی‌نظیری بین مسئولین برای قطع تسلط و نفوذ دشمن بر فضای مجازی کشور ایجاد شده است.

    دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: با تمهیداتی که به عمل آمده و در حال انجام است، ان‌شاء‌الله به‌زودی زود شاهد تحولی عظیم در خصوص نجات فضای مجازی کشور از سلطه و نفوذ برخی از شبکه‌های اجتماعی بیگانه و مهاجرت مردم از شبکه‌های خارجی به شبکه‌های داخلی خواهیم بود.

    وی تصریح کرد: البته باید هشیار بود چرا که اندک اشخاصی که این اتفاق‌نظر مبارک منافع آن‌ها را به خطر انداخته، با مطرح کردن موضوع انحرافی رفع فیلتر توئیتر، می‌خواهند فضای مجازی کشور را از چاله‌ی نفوذ برخی از شبکه‌ها خارجی به چاه ویل توئیتر و سایر شبکه‌های صهیونیستی هدایت نمایند.

    خرم‌آبادی تاکید کرد: قطعا مسئولین ذی‌ربط و اعضای انقلابی و بابصیرت شورای عالی فضای مجازی، از دخالت غیرقانونی در اموری که تکلیف آن‌ها توسط مراجع قضایی تعیین شده است، خودداری خواهند کرد و در این موقعیت حساس اجازه نخواهند داد بحث انحرافی رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به عنوان دستور جلسات آن شوراء مطرح شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر