پیتزای ربات پز را در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ بخورید

عصر کالا- در نمایشگاه CES۲۰۲۰ میلادی بازدیدکنندگان می توانند پیتزای ربات پز بخورند. در این نمایشگاه یک سیستم رباتیک و خودکار نمایش داده می شود که در هر ساعت ۳۰۰ پیتزا می پزد.

پیتزای ربات پز را در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ بخورید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، بازدیدکنندگان از نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی(CES) در 2020 میلادی می توانند پیتزاهایی ربات پز بخورند!

    شرکت خدماتی  Centerplate  از  Picnic( تهیه کننده فناوری های صنعتی غذایی)  خواسته تا سیستم تهیه غذای رباتیک و خودکاری را فراهم کند که می تواند در یک ساعت 300 پیتزا در نمایشگاه بپزد.

     این سیستم در اصل برای تولید انبوه پیتزا ابداع شده است. سیستم تولید غذای خودکار شرکت Picnic در ماه اکتبر در استادیوم«تی موبایل پارک» سیاتل آزمایش شد. این سیستم ماژولی است و فضای زیادی اشغال نمی کند. همچنین با استفاده از یادگیری عمیق خود را با وظایف و محیطش تطبیق می دهد.

    به گفته شرکت پیک نیک استفاده از سیستم تولید غذای مذکور نیازمند آموزش اندکی است و طوری طراحی شده تا علاوه بر پیتزا انواع غذاهای دیگر از جمله نان، ترتیلا و غیره را تهیه کند.

    پیک نیک معتقد است این سیستم خودکار برای مغازه های کوچک، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران های مجازی و آشپزخانه های بیرون بر مناسب است.

    نمایشگاه CES در 7 ژانویه 2020 میلادی آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر