طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار

عصر کالا: طراحی یک دفتر کار به نحوی که محیطی آرام، منعطف و زیبا را به وجود آورد و تمام نیازهای پرسنل را رفع کند و هم چنین محیطی مولد برای یک تیم کاری ایجاد کند، موضوعی بسیار با اهمیت و غیر قابل چشم پوشی است.

طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار
  • طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، استعدادهای نفرات یک تیم که بیشترین ساعات هفتگی خود را در دفتر کار می گذرانند، در محیطی مناسب و جذاب بهتر بروز می کند. امروز می خواهیم با بررسی یک پروژه طراحی داخلی اداری که توسط گروه معماری داخلی طرح نو انجام شده است، در خدمت شما عزیزان باشیم تا با جزئیات آشنا شویم.

طراحی داخلی اداری با توجه به فضا

پرسنل یک شرکت با پروژه های مختلفی سر و کار دارند و استرس های کار روزانه هر لحظه در راه است، پس قطعا بدون یک طراحی دکوراسیون اداری منعطف و اصولی،آنها نمی توانند بهترین های خود را ارائه دهند و در نتیجه راندمان کاری مجموعه افت خواهد کرد.
گروه معماری داخلی طرح نو در این پروژه با توجه به خواسته های کارفرما و فضای موجود بهترین حالت ممکن را انتخاب کرده است. این پروژه ظرف مدت 1 ماه کاری انجام شد که در این مدت تمامی کارها از جمله کف سازی، سقف، دیوار، دکور، پارتیشن بندی، نورپردازی، بهینه سازی سرویس بهداشتی و آبدارخانه انجام شده است.

طراحی داخلی اداری با نورپردازی

اگر دفتر اداری دارای نور طبیعی زیادی است، رنگ های روشن فضا را کورکننده خواهند کرد. حباب های تابان در مقایسه با نوع فلورسنت یا نور طبیعی، درخشش گرم تری دارند؛ بنابراین در این پروژه حتی الامکان از نورهای تابان استفاده شده است، به جز اتاق مدیریت که به دلیل طراحی خاص آن به اجبار از لوستر استفاده شد و در باقی قسمت ها از نور مخفی برای زیبایی و هم چنین بازی با نور دستور عمل قرار گرفت.

کاغذ دیواری در طراحی داخلی اداری

گروه معماری داخلی طرح نو در طراحی داخلی این دفتر کار از تلفیق رنگ و کاغذ دیواری استفاده کرده است. بدون شک رنگ محیط کار تاثیر زیادی روی روحیه کارکنان دارد؛ به همین دلیل باید در انتخاب رنگ نهایت دقت را کرد که از رنگ های الهام بخش و با کیفیت که گویای فعالیت کاری سازمان نیز هستند استفاده کرد.

طراحی داخلی اداری با پارتیشن بندی

برای پارتیشن بندی و جداسازی گام اول لیست برداری از قسمت ها و دپارتمان های مورد نیاز شرکت به ترتیب اولویت است. در این پروژه به خاطر فضای مناسبی که وجود داشت استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضا و یک اتاق جلسه و کنفرانس کوچک بهترین حالت بود.

طراحی سقف دفتر اداری

در سقف این پروژه با توجه به کاربری آن از تایل های هلی 60*60 استفاده شده که این امر برای سیم کشی های احتمالی و دیگر موارد خیلی مناسب بوده و بدون آسیب به نقاط مختلف قابل انجام است. سبک معماری مورد استفاده در این دکوراسیون اداری که مورد نظر کارفرما هم بوده، سبک مدرن بوده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی