کفش فوق سبک تولید شد

عصر کالا- یکی از شرکتهای بزرگ تولید کننده وسایل ورزشی(NIKE )، با بهره گیری از فناوری چاپ سه بعدی موفق به تولید الیافی شده است که با کمک گرفتن از آن میتوان کفشهایی فوق سبک وبا انعطاف تولید کرد. قیمت این کفش هنوز اعلام نشده است.

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲:۰۰

کفش فوق سبک تولید شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این الیاف جدید که فلای پرینت نام گرفته از رشته های ذوب شده ماده ای به نام Thermoplastic polyurethane تهیه شده که نوعی پلاستیک از خانواده پلی اورتان محسوب می شود. لایه های متعدد این رشته ها در کنار هم برای بافت و تهیه این کفش به کار برده می شود.
نایک برای ارتقای تولید کفش یاد شده از اطلاعات جمع آوری شده از ورزشکاران و دوندگان متعددی استفاده کرده است تا نتیجه کار کفشی باکیفیتی باشد که در شرایط و وضعیت های آب و هوایی مختلف به خوبی قابل استفاده باشد.
یکی دیگر از مزایای این کفش امکان تنفس مناسب با توجه به وجود روزنه های تنفسی کافی در سطح آن است. مقاومت در برابر جذب آب باعث می شود پوشیدن این کفش در شرایط برفی و بارانی هم گزینه ای مناسب باشد. قیمت و زمان عرضه این کفش به بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها

کفش‌نایککفش ورزشیکفش فوق سبک
مطالب مرتبط بیشتر
فروش کفش ۱۷ میلیون دلاری در دوبی ! گجتی که بوی بد کفش را از بین می برد اسکیت کفش مانند سِگوِی به قیمت ۳۹۹ دلار اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک چه کفشی مناسب کوهنوردی است؟ شرکت چینی کفش های متحرک ساخت ماده گرافنی برای جذب رطوبت کفش ها ابداع شد کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست پتانسیل تولید کفش‌های تخصصی ورزشی را داریم افزایش ۱۵ درصدی قیمت کفش رفع خستگی‌های شغلی با تغییر در طراحی کفش‌ها تامین ارز تولید و واردات کفش کلید خورد حل مشکلات صنعت کفش تا دو ماه آینده چرا بیش از نیمی از تولیدکننده‌های کفش تعطیل هستند؟ تولید کفش مجهز به تردمیل برای تسهیل تمرینات ورزشی تولید کفش مجهز به تردمیل برای تسهیل تمرینات ورزشی کفاشان مواد اولیه تولید ندارند کفش های هوشمند مجهز به GPS ساخت کفشی با بازیافت آدامس ساخت کفشی با بازیافت آدامس تخفیف ۳۰درصدی کیف و کفش و ۲۵درصدی فرش در اردیبهشت‌ماه کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود راه اندازی ۳۰۰ فروشگاه مختص عرضه کفش داخلی کفش هوشمند ایرانی طراحی شد کفش هوشمند ایرانی طراحی شد چین بزرگ‌ترین واردکننده کفش و پوشاک جهان است کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد کیسه هوای ویژه اسکی بازان کفی کفش میزان خستگی را می سنجد کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد اصلاح الگوی حرکتی با "کفی الکتریکی هوشمند" ساخت محققان کشور سوت ورزشی هوشمند ساخته شد تولید اولین کفش های کاملا ضدآب دنیا نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس ایران بزرگترین تولید کننده کفش خاورمیانه است تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند آنیا، اسکیت پاشنه بلند! +تصاویر کفش ماژولی با رویه قابل شستشو ساخته شد طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران نایکی کفش‌هایش را اینستاگرام هم می‌فروشد نایکی کفش‌هایش را اینستاگرام هم می‌فروشد برنامه تولید ۲۱۰ میلیون جفت کفش ایرانی کفش‌های زنانه زیبا با الهام از مناظر طبیعی + تصاویر این کفش را به ۱۰۱۲۵ شیوه مختلف بپوشید آخرین وضعیت صنعت نساجی ابداع «تعدیل‌کننده مکانیکی دمای درون کفش» توسط مبتکر ایرانی کتانی‌های ایرانی به اسم برند خارجی به فروش می‌رسند کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد کفش‌های وطنی‌ام کو؟ فروش کتانی های ایرانی به نام برندهای خارجی کفش سوپر هوشمند، سوپر قدرتمند تولید کفش با قابلیت شخصی سازی کامل ممکن شد کفشی از جنس ذرت به بازار می آید مردی با درازترین کفش های دنیا +تصاویر فروش بیش از ۱۰ میلیون دلار کفش‌ خارجی در مغازه‌ها ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار
برگشت به بالا