کاهش قیمت مواد اولیه تولید کفش

عصر کالا- رئیس اتحادیه کفاشان تبریز از کاهش قیمت مواد اولیه تولید کفش خبر داد و اظهار کرد: تولیدکنندگان این محصول به دنبال تقویت بازارهای صادراتی هستند.

سه شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳:۰۰

کاهش قیمت مواد اولیه تولید کفش

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، علیرضا جباریان فم از شروع کاهش قیمت مواد اولیه تولید کفش از خرداد ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: در مواردی حباب‌های بزرگ قیمتی در برخی از مواد اولیه وجود داشت که بیش از 300 درصد افزایش قیمت داشتند، اما این حباب‌ها شکسته شده است.

وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه 10 تا 30 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: قیمت چرم 150 تا 200 درصد در سال گذشته افزایش داشت، اما از حدود 15 روز پیش در تبریز و مشهد، 10 تا 30 درصد کاهش یافته است که علت آن کاهش جزئی قیمت پوست خام و کاهش قیمت چشمگیر سایر مواد اولیه بوده است.

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز با اشاره به افزایش هزینه‌های خانوار، بازار کفش را در حالت نیمه راکد توصیف کرد.

جباریان فم همچنین از کاهش تک‌فروشی در بازار کفش از شهریورماه خبر داد و گفت: تولیدکنندگان در حال حاضر به دنبال تقویت بازارهای صادراتی هستند.

 سال گذشته با افزایش نرخ ارز، قیمت مواد اولیه اکثر صنایع افزایش یافت. از طرف دیگر ایران در بخش پوست گاوی نیازمند واردات است که در این زمینه اختلافاتی بین دست‌اندکاران صنعت چرم و سازمان دامپزشکی کشور وجود دارد، اما اخیرا مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) خبر داد که در حال حاضر واردات پوست سنگین از بسیاری از کشورها مجاز شده است.

برچسب ها

کفش‌تولید کیف و کفش
مطالب مرتبط بیشتر
بروز مشکل در راه صادرات کفش بروز مشکل در راه صادرات کفش فروش کفش ۱۷ میلیون دلاری در دوبی ! گجتی که بوی بد کفش را از بین می برد اسکیت کفش مانند سِگوِی به قیمت ۳۹۹ دلار اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک شرکت چینی کفش های متحرک ساخت ماده گرافنی برای جذب رطوبت کفش ها ابداع شد استفاده از نیروی کار ماهر برای تولید کالای با کیفیت کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست افزایش ۱۵ درصدی قیمت کفش رفع خستگی‌های شغلی با تغییر در طراحی کفش‌ها تامین ارز تولید و واردات کفش کلید خورد حل مشکلات صنعت کفش تا دو ماه آینده حل مشکلات صنعت کفش تا دو ماه آینده چرا بیش از نیمی از تولیدکننده‌های کفش تعطیل هستند؟ کفاشان مواد اولیه تولید ندارند کفش های هوشمند مجهز به GPS ساخت کفشی با بازیافت آدامس کفش فوق سبک تولید شد تخفیف ۳۰درصدی کیف و کفش و ۲۵درصدی فرش در اردیبهشت‌ماه کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود راه اندازی ۳۰۰ فروشگاه مختص عرضه کفش داخلی کفش هوشمند ایرانی طراحی شد چین بزرگ‌ترین واردکننده کفش و پوشاک جهان است کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد پشت پرده افزایش قیمت لوازم خانگی اصلاح الگوی حرکتی با "کفی الکتریکی هوشمند" ساخت محققان کشور تولید اولین کفش های کاملا ضدآب دنیا ۶۰ درصد بازار کیف در دست تولید کنندگان داخلی فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس ایران بزرگترین تولید کننده کفش خاورمیانه است تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند آنیا، اسکیت پاشنه بلند! +تصاویر کفش ماژولی با رویه قابل شستشو ساخته شد طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران نایکی کفش‌هایش را اینستاگرام هم می‌فروشد برنامه تولید ۲۱۰ میلیون جفت کفش ایرانی کفش‌های زنانه زیبا با الهام از مناظر طبیعی + تصاویر این کفش را به ۱۰۱۲۵ شیوه مختلف بپوشید آخرین وضعیت صنعت نساجی ابداع «تعدیل‌کننده مکانیکی دمای درون کفش» توسط مبتکر ایرانی کتانی‌های ایرانی به اسم برند خارجی به فروش می‌رسند کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد کفش‌های وطنی‌ام کو؟ فروش کتانی های ایرانی به نام برندهای خارجی کفش سوپر هوشمند، سوپر قدرتمند تولید کفش با قابلیت شخصی سازی کامل ممکن شد کفشی از جنس ذرت به بازار می آید مردی با درازترین کفش های دنیا +تصاویر فروش بیش از ۱۰ میلیون دلار کفش‌ خارجی در مغازه‌ها ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار
برگشت به بالا