ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار

عصر کالا- شرکت آدیداس اولین کفش چاپ سه‌بعدی خود را روانه بازار کرد.

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گیزمگ، کمی بیش از یک سال پیش، آدیداس از طرح مفهومی این کفش چاپ سه‌بعدی به نام Futurecraft 3D رونمایی کرد و این اولین گام این شرکت در جهت ورود به عرصه فناوری چاپ سه بعدی بود.

رویه این کفش از فناوری Primeknit و لایه میانی آن از مواد چاپ سه بعدی تشکیل شده است. این کفش به گونه‌ای طراحی شده که تراکم مواد بیشتر در قسمت‌هایی قرار دارد که فشار پا بر روی آن بیشتر است.

نکته جالب توجه این است که در ساخت این کفش‌ها از دوخت یا چسب استفاده نشده و همچنین بسیار سبک و انعطاف پذیر است.

در حال حاضر این محصول با تعداد اندکی روانه بازار شده اما این شرکت قصد دارد تا به زودی دست به تولید انبوه محصول جدید خود بزند.

قیمت این کفش چاپ سه بعدی 333 دلار اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آن را از طریق اپلیکیشنAdidas Confirmed  شرکت آدیداس سفارش داده و خریداری کنند.

برچسب ها

کفش‌چاپ ۳ بعدیکفش‌چاپ ۳ بعدی
مطالب مرتبط بیشتر
گجتی که بوی بد کفش را از بین می برد اسکیت کفش مانند سِگوِی به قیمت ۳۹۹ دلار اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک ترکیب جدید سلولزی به کمک چاپ سه بعدی اشیای بزرگ آمد شرکت چینی کفش های متحرک ساخت ماده گرافنی برای جذب رطوبت کفش ها ابداع شد کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست افزایش ۱۵ درصدی قیمت کفش رفع خستگی‌های شغلی با تغییر در طراحی کفش‌ها تامین ارز تولید و واردات کفش کلید خورد حل مشکلات صنعت کفش تا دو ماه آینده چرا بیش از نیمی از تولیدکننده‌های کفش تعطیل هستند؟ کفاشان مواد اولیه تولید ندارند کفش های هوشمند مجهز به GPS تولید موتورسیکلت با چاپگر سه بعدی ساخت کفشی با بازیافت آدامس بازوی رباتیکی که قطعات خود را چاپ می کند! کفش فوق سبک تولید شد درمان ساده تر بیماری های گوارشی با فناوری چاپ سه بعدی تخفیف ۳۰درصدی کیف و کفش و ۲۵درصدی فرش در اردیبهشت‌ماه سوشی با چاپ سه بعدی هم به بازار آمد! کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود راه اندازی ۳۰۰ فروشگاه مختص عرضه کفش داخلی کفش هوشمند ایرانی طراحی شد چین بزرگ‌ترین واردکننده کفش و پوشاک جهان است کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد میکروسکوپ چاپ سه‌بعدی برای گوشی‌های هوشمند چاپگرهای سه بعدی داروساز شدند تولید اولین ترمز خودرو با چاپگر سه بعدی کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد چاپگر سه بعدی ارزان قیمت به بازار آمد تولید اولین کفش های کاملا ضدآب دنیا چاپ سه بعدی سریع تر می شود فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس ایران بزرگترین تولید کننده کفش خاورمیانه است تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران روشی جدید برای چاپ باکیفیت تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند آنیا، اسکیت پاشنه بلند! +تصاویر کفش ماژولی با رویه قابل شستشو ساخته شد چاپ سه بعدی فلزات ارزان تر و سریع تر شد طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران نایکی کفش‌هایش را اینستاگرام هم می‌فروشد ربات چاپ ۳بعدی که بیوپسی انجام می‌دهد برنامه تولید ۲۱۰ میلیون جفت کفش ایرانی کفش‌های زنانه زیبا با الهام از مناظر طبیعی + تصاویر این کفش را به ۱۰۱۲۵ شیوه مختلف بپوشید آخرین وضعیت صنعت نساجی ابداع «تعدیل‌کننده مکانیکی دمای درون کفش» توسط مبتکر ایرانی کتانی‌های ایرانی به اسم برند خارجی به فروش می‌رسند کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد کفش‌های وطنی‌ام کو؟ ساخت و ساز در فضا رونق می گیرد فروش کتانی های ایرانی به نام برندهای خارجی پوست بیونیک برای روبات ها ساخته شد کفش سوپر هوشمند، سوپر قدرتمند تولید کفش با قابلیت شخصی سازی کامل ممکن شد کفشی از جنس ذرت به بازار می آید مردی با درازترین کفش های دنیا +تصاویر فروش بیش از ۱۰ میلیون دلار کفش‌ خارجی در مغازه‌ها
برگشت به بالا