رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران خبر داد:

صادرات کفش ایرانی به کشورهای منطقه

عصر کالا- رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران گفت: در حال حاضر کفش ایرانی به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه صادر می‌شود.

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳:۰۰

صادرات کفش ایرانی به کشورهای منطقه

به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»» به نقل از ایسنا، رسول شجری در نشست خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی امپکس، با تاکید بر اینکه صنعت کفش کشور پاسخگوی نیاز دو برابر جمعیت فعلی ایران است، اظهار کرد: صنعت کفش ایران با توجه به میزان تولید و توانایی‌هایی که دارد، در صورت تامین مواد اولیه می‌تواند نیاز 400 میلیون نفر جمعیت را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز این صنعت به راحتی پاسخگوی بازار داخل ایران بوده و صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه را نیز انجام می‌دهد.

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در مورد آمار واردات خاطرنشان کرد: طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی گمرک، سال گذشته میزان واردات کفش ما در حدود 500 میلیون دلار بوده است اما آمار اعلام شده از سوی کشورهای صادرکننده به ایران 700- 800 میلیون دلار بوده است. اما طبق آمارها طی سال‌های اخیر 610 میلیون دلار کاهش واردات داشته‌ایم و هیچ کمبودی هم در بازار دیده نشده است.

وی در مورد صادرات ایران نیز گفت: در سال 96 میزان صادرات ما 88 میلیون دلار به صورت رسمی و 109 میلیون دلار به صورت غیر رسمی بوده است که رقم غیررسمی آن در سال 97 به 170 میلیون دلار رسیده است.

شجری درباره نمایشگاه امپکس گفت: این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی برگزار می‌شود. در هشت سال برگزاری این نمایشگاه، موفقیت‌های بسیاری حاصل و شرایط این صنعت را تغییر داده است. در سال‌ها گذشته فاصله زیادی بین صنعت کیف و کفش ایران با موارد مشابه خارجی آن ایجاد شد؛ اما با برگزاری این هشت دوره نمایشگاه توانسته‌ایم همگام با تکنولوژی روز دنیا، صنعت کیف و کفش ایران را به دنیا معرفی کنیم. در طی این چند دوره  نمایشگاه‌ها کشورهای چین، ترکیه، تایلند، آلمان، هند و پاکستان نیز حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که این نمایشگاه‌ها توانسته طی این هشت سال حفظ کند این است که هیچ شرکت خارجی اجازه عرضه و ورود محصولات کشور خود را ندارد و هدف ما تنها صرف تولید است و تمام شرکت‌کنندگان تولیدکننده هستند. مصوبه ستاد بر این اساس است که تنها از این شرکت‌های خارجی تکنولوژی، ماشین‌آلات، مواد اولیه و طراحی‌ها را دریافت کنیم.

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران اعلام کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته از 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌اللملی برگزار خواهد شد. در این دوره نمایشگاه 183 شرکت ایرانی و خارجی شامل چین، ترکیه و نمایندگان آلمان و ایتالیا در ایران حضور دارند.

 

برچسب ها

کفش‌
مطالب مرتبط بیشتر
اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک شرکت چینی کفش های متحرک ساخت ماده گرافنی برای جذب رطوبت کفش ها ابداع شد کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست افزایش ۱۵ درصدی قیمت کفش رفع خستگی‌های شغلی با تغییر در طراحی کفش‌ها تامین ارز تولید و واردات کفش کلید خورد حل مشکلات صنعت کفش تا دو ماه آینده چرا بیش از نیمی از تولیدکننده‌های کفش تعطیل هستند؟ کفاشان مواد اولیه تولید ندارند کفش های هوشمند مجهز به GPS ساخت کفشی با بازیافت آدامس کفش فوق سبک تولید شد تخفیف ۳۰درصدی کیف و کفش و ۲۵درصدی فرش در اردیبهشت‌ماه کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود راه اندازی ۳۰۰ فروشگاه مختص عرضه کفش داخلی کفش هوشمند ایرانی طراحی شد چین بزرگ‌ترین واردکننده کفش و پوشاک جهان است کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد تولید اولین کفش های کاملا ضدآب دنیا فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس ایران بزرگترین تولید کننده کفش خاورمیانه است تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند آنیا، اسکیت پاشنه بلند! +تصاویر کفش ماژولی با رویه قابل شستشو ساخته شد طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران نایکی کفش‌هایش را اینستاگرام هم می‌فروشد برنامه تولید ۲۱۰ میلیون جفت کفش ایرانی کفش‌های زنانه زیبا با الهام از مناظر طبیعی + تصاویر این کفش را به ۱۰۱۲۵ شیوه مختلف بپوشید آخرین وضعیت صنعت نساجی ابداع «تعدیل‌کننده مکانیکی دمای درون کفش» توسط مبتکر ایرانی کتانی‌های ایرانی به اسم برند خارجی به فروش می‌رسند کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد کفش‌های وطنی‌ام کو؟ فروش کتانی های ایرانی به نام برندهای خارجی کفش سوپر هوشمند، سوپر قدرتمند تولید کفش با قابلیت شخصی سازی کامل ممکن شد کفشی از جنس ذرت به بازار می آید مردی با درازترین کفش های دنیا +تصاویر فروش بیش از ۱۰ میلیون دلار کفش‌ خارجی در مغازه‌ها ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار ورود کفش‌های چاپ ۳ بعدی به بازار
برگشت به بالا