انقلاب بزرگ در تولیدات ۵G در چین به رغم تحریم‌های آمریکا

عصر کالا- علی رغم تحریم‌های آمریکا با انقلاب بزرگی در تولیدات فناوری چین، مشترکان ۵G در این کشور تا سال ۲۰۲۵ به ۶۰۰ میلیون می‌رسد.

انقلاب بزرگ در تولیدات ۵G در چین به رغم تحریم‌های آمریکا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارس ، یک اتحادیه بین‌المللی‌ در صنعت موبایل اعلام کرد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طی 5 سال آینده بازار خارجی 1.6 میلیارد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاربر افزایش خواهد داشت که بیشتر این افزایش در بین اپراتورهای ‌‌‌‌‌چینی خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، این کشور بیش از 600 میلیون مشترک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌5G خواهد داشت که حدود 40 درصد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مشترکان کل جهان را تشکیل خواهد داد. همچنین 85 درصد جمعیت چین مشترک خدمات این گونه موبایل تا سال 2025 خواهد بود و نیز 88 درصد این مشترکان دارای تلفن هوشمند و نیز 36 درصد آنها خدمات 5G را استفاده خواهند کرد.

    وی همچنین گفت: ما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تلاش‌های مداوم چینی‌ها در این زمینه برای گشودن دروازه‌ای به آینده استقبال می‌کنیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    به گزارش فارس، ‌‌‌‌‌اخیرا آمریکا شرکت‌های فناوری چینی تولیدکننده 5G را تحریم کرد، اگرچه ظاهر این تحریم‌ها با هدف جنگ تجاری بود، اما در پشت پرده رقابت آمریکا برای جلوگیری از جهانی شدن فناوری 5G صورت می‌گیرد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

     
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط