عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای

عصر کالا- این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از محیط پیرامون خود تصویر ۳۶۰ درجه‌ای تهیه کنند.

عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، این روزها انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی روانه بازار می‌شود و در این میان یک عینک هوشمند با نام Orbi Prime ارایه شده است که بر خلاف تصورات شما می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی را ارایه دهد.

    این عینک هوشمند که از آن به عنوان یک عینک آفتابی استفاده می‌شود، چهار دوربین دیجیتالی HD را در خود جا داده است که در مجموع می‌توانند به صورت یکپارچه 90 دقیقه تصویر ویدیویی 360 درجه‌ای تولید کنند.
    این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از محیط پیرامون خود تصویر 360 درجه‌ای تهیه کنند و آن را به صورت مستقیم در حافظه داخلی عینک ذخیره کنند.


    عینک هوشمند به واسطه قابلیت‌های خود می‌تواند برای دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و ... که تمایل دارند ضمن گوش دادن به موسیقی، بدون استفاده از دستان خود از دنیای پیرامون تصویربرداری کنند بسیار مناسب است.


    تصاویری که دوربین دیجیتالی این عینک هوشمند ضبط می‌کند کیفیت 1080 پیکسلی دارد و کاربران در صورت تمایل می‌توانند به مدت 90 دقیقه تصاویر 4 هزار پیکسلی را با سرعت 30 فریم در ثانیه در آن ذخیره کنند.

    برای این عینک هوشمند باتری 1000 میلی‌آمپری، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، اپلیکیشن مخصوص اتصال به گوشی و ... در نظر گرفته شده و قیمت آن 229 دلار است.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر