استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند

عصر کالا: امروزه داشتن خانه هوشمند و پر از وسایل قابل اتصال به اینترنت، رویای هر کسی شده است.

استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰
  • استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند
  • استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند
  • استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند
  • استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انگجت، به طوری که تشک هایی به بازار جهانی وارد شده اند که می تواند هم بی وفایی همسر شما را ثابت کند و هم هر روز صبح دستور آماده شدن چای یا قهوه را برای شما صادر نماید.

در همین راستا یک بالش 300 دلاری هوشمند ساخته شده است که قادر به کارهایی است که حتی فکرش را هم نمی کنید. در حال حاضر قیمت این بالشت در وب سایت جذب سرمایه مردمی کیکاستارتر به مدت دو هفته روی 130 دلار ایستاده است. جالب اینجاست که این بالش در عرض دو هفته گذشته توانسته به میزان 50 هزار دلار پیش فروش شود و این استقبال شدید مردم از این وسیله هوشمند را نشان می دهد.

در دل این بالش توانمندی های زیادی نهفته است. به طوری که چراغ های LED جاسازی شده در این بالش در صبح تغییر رنگ می دهد تا بیدار شدن شما از خواب و نمایش پیام بیدار باش را به ارمغان آورند. این بالش دارای یک ژیروسکوپ و شتاب سنج نیز هست تا میزان تکان خوردن و غلت زدن شما در خواب را اندازه گیری کند.

ضمناً این بالش از طریق اتصال بلوتوث، قادر به پخش بی سیم موسیقی نیز هست. علاوه بر این، بالش Sunrise می تواند جلسات مدیتیشن را برای شما فراهم کند تا هر چه بیشتر به آرامش برسید.

البته همه این اطلاعات از طریق یک نرم افزار تلفن همراه قابل تنظیم است و این امری بدیهی است که بالش شما به یک نرم افزار احتیاج داشته باشد؛ چرا؟ چون در سال 2017 به سر می بریم و در این سال هر چیز نیاز به یک نرم افزار یا اپلیکیشن دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر