عینک های معمولی هوشمند می شوند

عصر کالا- فناوری ابداع شده که عینک معمولی را هوشمند می کند. با کمک این فناوری کاربر بدون نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمندش، نوتیفیکیشن ها را می بیند و می تواند با چشمانش از اپلیکیشن ها استفاده کند.

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷:۰۰

عینک های معمولی هوشمند می شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت بوش فناوری نوینی ابداع کرده تا عینک های معمولی را هوشمند کند.

این سیستم Bosch Smartglasses Light Drive نام دارد و می توان آن را روی قاب هر عینکی نصب کرد تا هولوگرام هایی از عناصر مختلف تعبیه شده در عنبیه کاربر را نمایش دهد.

بوش ادعا می کند این فناوری به کاربران اجازه می دهد هنگام استفاده از عینک هوشمند بدون نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمندشان، نوتیفیکیشن ها را ببینند و فقط با کمک چشمانشان از اپلیکیشن ها استفاده کنند.

بوش ادعا می کند این سیستم بی نیاز از دست کار می کند و تصویر ایجاد شده توسط آن همیشه واضح است و در کانون دید کاربر نشان داده می شود.

یکی از ماژول های مهم برای این فناوری کوچکتر شده و کمتر از 10 گرم وزن دارد. همچنین ماژول مذکور 30 درصد باریک تر از نمونه های مشابه است. بوش در حال حاضر قیمت تجاری این فناوری را اعلام نکرده اما تایید کرده سیستم مذکور در ژانویه 2020 در نمایشگاه CES رونمایی می شود.

این نخستین سیستمی است که روشی برای هوشمندسازی عینک های معمولی ارائه می کند. این سیستم با استفاده از اشعه نور عنصر هولوگرافیک تعبیه شده در لنزهای عینک را اسکن می کند. در مرحله بعد این عنصر به عنبیه چشم انسان منتقل می شود.

 در نتیجه یک فهرست هولوگرافیک در برابر چشمان کاربر نمایان می شود.

برچسب ها

عینک هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
اینتل هم عینک هوشمند عرضه می کند عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد سامسونگ با یک عینک هوشمند و یک اسپیکر عجیب در ۲۰۱۸ CES فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۱۰ در بازار ایران مشخص شد عینک واقعیت افزوده اپل ۲۰۲۰ عرضه می شود عینک واقعیت افزوده کم بینایان را بینا می کند همه چیز درباره یک عینک فوق هوشمند برای شناگران! +تصاویر عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند جایگزینی عینک هوشمند به جای گوشی هوشمند کاهش اقبال به عینک آفتابی هوشمند عینک گوگل شما را از رایانه بی نیاز می کند عینک هوشمند اپل دارای دوربین سه بعدی و فاقد نمایشگر اختصاصی خواهد بود این عینک آفتابی برق تولید می کند با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد اندی رابین به دنبال احیا عینک‌های هوشمند؛ این بار با دوربین‌هایی داخل شیشه افشای اطلاعاتی از عینک هوشمند و آیفون ۸ اپل در Reddit توسط منبعی از فاکسکان واقعیت افزوده بدون نیاز به عینک در ویندوز جدید موبایل‌های هوشمند، عینک می‌شوند این عینک هوشمند می تواند مانند چشم انسان، روی یک نقطه زوم کند عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند عینک‌های هوشمند به زودی جایگزین گوشی‌های موبایل خواهند شد اپل عینک واقعیت مجازی می سازد عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک هوشمندی که با دستور کاربرانش تغییر رنگ می دهد عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای این عینک، مربی ورزشی است این عینک، مربی ورزشی است
برگشت به بالا