عینک گوگل شما را از رایانه بی نیاز می کند

عصر کالا- گوگل بعد از تجربه ناموفق عرضه عینک های هوشمند در سال های گذشته، این بار مدل جدیدی از این عینک را عرضه خواهد کرد.

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

عینک گوگل شما را از رایانه بی نیاز می کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انگجت، عینک یادشده که 1550 یورو(معادل 1829 دلار) قیمت دارد، به گونه ای طراحی شده که نیازهای حرفه ای را برطرف کرده و افراد را از استفاده از رایانه ها و پشت میزنشینی معاف کند.

مهم ترین تغییر در این عینک در مقایسه با مدل های قبلی عینک گوگل اضافه شدن باتری 780 میلی آمپری است که می تواند نیازهای کاربران را در طول یک روز کاری برطرف کند.

حافظه این عینک هوشمند هم در مقایسه با عینک قبلی گوگل دو برابر شده و به 32 گیگابایت افزایش یافته است. همچنین در این عینک از پردازنده اتم شرکت اینتل، وای – فای سریع تر  و حسگرهای تازه تر (به خصوص حسگر جی پی اس پیشرفته) و بلندگوی قدرتمندتر استفاده شده است.

از این عینک می توان برای ضبط ویدئو، اتصال به اینترنت، مشاهده اطلاعات افزوده در مورد محیط اطراف و غیره استفاده کرد. خریداران این عینک به 2 گیگابایت فضای کلود برای ذخیره سازی اطلاعات هم دسترسی خواهند داشت.

عینک یاد شده دارای دوربین 5 مگاپیکسلی برای فیلمبرداری با دقت 720 پیکسل است.

برچسب ها

عینک هوشمندعینک گوگل
مطالب مرتبط بیشتر
تولید نمایشگرهای کوچک فوق دقیق برای هدست های واقعیت افزوده ترکیب عینک آفتابی و ژن‌درمانی برای درمان بیماری‌های نادر چشم تولید عینک هوشمند با ظاهر عادی + عکس تولید عینک هوشمند با ظاهر عادی + عکس اینتل هم عینک هوشمند عرضه می کند عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد گوگل برقراری تماس ویدئویی با گوشی را متحول کرد تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد سامسونگ با یک عینک هوشمند و یک اسپیکر عجیب در ۲۰۱۸ CES فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۱۰ در بازار ایران مشخص شد عینک واقعیت افزوده اپل ۲۰۲۰ عرضه می شود عینک واقعیت افزوده کم بینایان را بینا می کند عینک واقعیت افزوده کم بینایان را بینا می کند همه چیز درباره یک عینک فوق هوشمند برای شناگران! +تصاویر عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند هدست واقعیت مجازی گوگل به روز می شود جایگزینی عینک هوشمند به جای گوشی هوشمند جایگزینی عینک هوشمند به جای گوشی هوشمند کاهش اقبال به عینک آفتابی هوشمند عینک هوشمند اپل دارای دوربین سه بعدی و فاقد نمایشگر اختصاصی خواهد بود این عینک آفتابی برق تولید می کند با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک گوگل احیا شد نخستین آپدیت گوگل گلس پس از ۳ سال منتشر شد عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد اندی رابین به دنبال احیا عینک‌های هوشمند؛ این بار با دوربین‌هایی داخل شیشه افشای اطلاعاتی از عینک هوشمند و آیفون ۸ اپل در Reddit توسط منبعی از فاکسکان واقعیت افزوده بدون نیاز به عینک در ویندوز جدید موبایل‌های هوشمند، عینک می‌شوند این عینک هوشمند می تواند مانند چشم انسان، روی یک نقطه زوم کند عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند عینک‌های هوشمند به زودی جایگزین گوشی‌های موبایل خواهند شد اپل عینک واقعیت مجازی می سازد عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک هوشمندی که با دستور کاربرانش تغییر رنگ می دهد عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای یادگیری کد مورس در ۴ ساعت با عینک گوگل یادگیری کد مورس در ۴ ساعت با عینک گوگل این عینک، مربی ورزشی است این عینک، مربی ورزشی است
برگشت به بالا