عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای

عصر کالا- این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از محیط پیرامون خود تصویر ۳۶۰ درجه‌ای تهیه کنند.

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

عینک هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، این روزها انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی روانه بازار می‌شود و در این میان یک عینک هوشمند با نام Orbi Prime ارایه شده است که بر خلاف تصورات شما می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی را ارایه دهد.

این عینک هوشمند که از آن به عنوان یک عینک آفتابی استفاده می‌شود، چهار دوربین دیجیتالی HD را در خود جا داده است که در مجموع می‌توانند به صورت یکپارچه 90 دقیقه تصویر ویدیویی 360 درجه‌ای تولید کنند.
این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از محیط پیرامون خود تصویر 360 درجه‌ای تهیه کنند و آن را به صورت مستقیم در حافظه داخلی عینک ذخیره کنند.


عینک هوشمند به واسطه قابلیت‌های خود می‌تواند برای دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و ... که تمایل دارند ضمن گوش دادن به موسیقی، بدون استفاده از دستان خود از دنیای پیرامون تصویربرداری کنند بسیار مناسب است.


تصاویری که دوربین دیجیتالی این عینک هوشمند ضبط می‌کند کیفیت 1080 پیکسلی دارد و کاربران در صورت تمایل می‌توانند به مدت 90 دقیقه تصاویر 4 هزار پیکسلی را با سرعت 30 فریم در ثانیه در آن ذخیره کنند.

برای این عینک هوشمند باتری 1000 میلی‌آمپری، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، اپلیکیشن مخصوص اتصال به گوشی و ... در نظر گرفته شده و قیمت آن 229 دلار است.

 

 

 

برچسب ها

عینک هوشمندعینک هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
تولید عینک هوشمند با ظاهر عادی + عکس اینتل هم عینک هوشمند عرضه می کند عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد سامسونگ با یک عینک هوشمند و یک اسپیکر عجیب در ۲۰۱۸ CES فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۱۰ در بازار ایران مشخص شد عینک واقعیت افزوده اپل ۲۰۲۰ عرضه می شود عینک واقعیت افزوده کم بینایان را بینا می کند همه چیز درباره یک عینک فوق هوشمند برای شناگران! +تصاویر عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند جایگزینی عینک هوشمند به جای گوشی هوشمند کاهش اقبال به عینک آفتابی هوشمند عینک گوگل شما را از رایانه بی نیاز می کند عینک هوشمند اپل دارای دوربین سه بعدی و فاقد نمایشگر اختصاصی خواهد بود این عینک آفتابی برق تولید می کند با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد اندی رابین به دنبال احیا عینک‌های هوشمند؛ این بار با دوربین‌هایی داخل شیشه افشای اطلاعاتی از عینک هوشمند و آیفون ۸ اپل در Reddit توسط منبعی از فاکسکان واقعیت افزوده بدون نیاز به عینک در ویندوز جدید موبایل‌های هوشمند، عینک می‌شوند این عینک هوشمند می تواند مانند چشم انسان، روی یک نقطه زوم کند عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند عینک‌های هوشمند به زودی جایگزین گوشی‌های موبایل خواهند شد اپل عینک واقعیت مجازی می سازد عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک هوشمندی که با دستور کاربرانش تغییر رنگ می دهد این عینک، مربی ورزشی است این عینک، مربی ورزشی است
برگشت به بالا